Skocz do zawartości

Co na prezent dla męża, żeby głośno zagrały Beyerdynamic DT 770 PRO 80 Ohm


Recommended Posts

Chciałabym zrobić prezent dla męża, który narzeka że jego Beyerdynamic DT 770 PRO 80 Ohm są za ciche pod telefonem/laptopem. Jestem laikiem, zrobiłam mały reasearch i wyszło, że warto pomyśleć o kupnie wzmacniacza słuchawkowego jak - FiiO E10, SUPERLUX HA3D lub Douk Audio U3 Mini Class A. Pytanie co z tych lub innych możecie polecić? Jeśli chodzi o Douk Audio U3 Mini Class A - czym on się różni od tych FiiO E10, SUPERLUX HA3D (czy to prawda, że to nie DAC i to co znaczy? :)

Generalnie chciałabym kupić 1 urządzenie które zwiększy znacznie głośność i nie popsuje dźwięku Beyerdynamic DT 770 PRO 80 Ohm który mąż b. lubi a przeszkadza mu jedynie brak głośności.. I pytanie, czy to nowe cudo będzie można z powodzeniem podłączyć do amplitunera denon AVR-X1000 (wiem że jest słaby, ale byliśmy na kilku odsłuchach i nie znaleźliśmy lepszego połączenia niż aktualnie mamy- denon + kolumny dali)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, przede wszystkim musimy najpierw określić co będzie źródłem dźwięku. Domyślam się, że skoro wspominasz o telefonie to z tego urządzenia głównie będzie odtwarzany dźwięk. Jeśli tak to szukasz przetwornika cyfrowo-analogowego (DACa) zintegrowanego ze wzmacniaczem słuchawkowym. Tutaj rynek tych urządzeń jest spory i znowu warto dokonać rozróżnienia na urządzenia stacjonarne, zależne od prądu z gniazdka i takie, które są mobilne i mają własną baterię. W przypadku telefonu raczej patrzyłbym na te mobilne, tak żeby mąż mógł się cieszyć muzyką w różnych sytuacjach. Mobilne urządzenia raczej będą nakierowane typowo na słuchawki a stacjonarne będą też miały wyjścia RCA i będzie można je połączyć z amplitunerem. Z naszej oferty polecalibyśmy takie urządzenia mobilne.: iFi Hip-dac 2iFi Audio GO barChord Mojo 2 i stacjonarne (z możliwością podłączenia pod amplituner): Topping DX3 Pro+Aune Flamingo Bluetooth EditionTopping DX5.