Marcin Molak Napisano 11 lipca 2023 Udostępnij Napisano 11 lipca 2023 31 minut temu, marcinmarcin napisał: Po przetestowaniu różnych opcji mconnect po upnp do maliny daje najlepszy (dla mnie subiektywnie) dźwięk 👍 Ja używam rHEOS. Wykorzystuje UPnP i również mam wrażenie że Marantz zyskał wiele. Najgorzej wypada Roon po AirPlay (tu nawet HEOS wypada lepiej). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kburza Napisano 29 lipca 2023 Udostępnij Napisano 29 lipca 2023 Mam ten sam problem. Zauważyłem, że problem dotyczy wyłącznie odtwarzania playlist stworzonych przeze mnie. Playlisty publicznie i stworzone przez Tidal oraz pozostałe odtwarzanie działa poprawnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Zachorki Napisano 2 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 2 sierpnia 2023 Witajcie. Mam problem od niedawna z apką Heos( chyba po ostatniej aktualizacji). Nie mogę odtwarzać playlist stworzonych prze ze mnie (serwer konta heos -niedostępny) Wczesniej działało wszystko OK. W swoje albumy i utwory wchodzę i wszystko działa tylko na playlistach nie działa. Nie pomaga reinstal heosa ani wylogowanie i zalogowanie na Tidala tego w aplikacji Heos. W tidalu na telefonie i komputerze wszystko dziala. Tylko na Heosie problem. Macie jakieś pomysły? A gdzie można taki problem zgłosić ? Na stronie denona w pl czy gdzie ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimkr Napisano 2 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 2 sierpnia 2023 A urządzenie też ma aktualny firmware? Można sprawdzić przez Heos -> Muzyka -> Ustawienia -> Pomoc -> Sprawdź Mój Sytem -> Informacja, aktualna wersja to 2.98.45x. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rekk1 Napisano 2 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 2 sierpnia 2023 Denon DNP-800NE też przestał odtwarzać moje playlisty Tidal przez HEOS. Żadne przelogowania nie pomagają. Heos wyświetla "Serwer konta HEOS jest niedostępny". Denon ma najnowszy firmware. Kicha, bo u mnie to jedyna metoda odtwarzania muzyki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Zachorki Napisano 3 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2023 Heos App ver. 2.98.440. Denon AVR-X1600H ver. 2.98.451. Czyli się różnią? A zaktualizować się nie da bo pisze że wszystko aktualne ! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MacieQ Napisano 3 sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2023 A wykonaliście wylogowanie z Tidal-a o którym mowa na pierwszej stronie tego tematu ??? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimkr Napisano 3 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2023 1 godzinę temu, Krzysztof Zachorki napisał: Heos App ver. 2.98.440. Denon AVR-X1600H ver. 2.98.451. Czyli się różnią? A zaktualizować się nie da bo pisze że wszystko aktualne ! Wszystko jest aktualne https://support-eu.denon.com/app/answers/detail/a_id/3832... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rekk1 Napisano 3 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2023 1 godzinę temu, MacieQ napisał: A wykonaliście wylogowanie z Tidal-a o którym mowa na pierwszej stronie tego tematu ??? Tak, nie pomogło. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogdan B Napisano 3 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2023 Znowu nie odtwarza playlist, wylogowanie z tidala już nie pomaga jak za pierwszym razem, ma ktoś jakiś pomysł? Serwer konta heos jest niedostępny spróbuj później Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 3 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2023 8 godzin temu, Krzysztof Zachorki napisał: Heos App ver. 2.98.440. Denon AVR-X1600H ver. 2.98.451. Czyli się różnią? A zaktualizować się nie da bo pisze że wszystko aktualne ! No bo urządzenie straciło wsparcie Możesz już nie miec więcej aktualizacji. No umówmy się Heos wymaga odświeżenia. Nie kolejnej łatki. Tylko nowej edycji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Zachorki Napisano 4 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 4 sierpnia 2023 Czyli nic się nie da zrobić ew. czekać na nowe update może coś poprawi? Ciekawe od czego to zależy , że u was działa a u mnie np. nie ? Chyba jestem jakiś gorszy sort! A gdzie można taki problem zgłosić ? Na stronie denona czy w apce Heos ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimkr Napisano 5 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 5 sierpnia 2023 12 godzin temu, Krzysztof Zachorki napisał: Czyli nic się nie da zrobić ew. czekać na nowe update może coś poprawi? Ciekawe od czego to zależy , że u was działa a u mnie np. nie ? Chyba jestem jakiś gorszy sort! A gdzie można taki problem zgłosić ? Na stronie denona czy w apce Heos ? Na moim DNP-800 wszystko działa, ale mam tylko parę playlist. Chyba trzeba czekać, chociaż zgłosić też - im więcej zgłoszeń, tym szybciej rozwiążą. Zgłoszenia już są np. https://www.reddit.com/r/heos/comments/12u20p7/heos_account_server_is_not_available_error_for/ Jako obejście Denon proponuje BT, ale chyba lepiej skorzystać z mConnect. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz Kluczynski Napisano 5 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 5 sierpnia 2023 20 godzin temu, Krzysztof Zachorki napisał: Czyli nic się nie da zrobić ew. czekać na nowe update może coś poprawi? Ciekawe od czego to zależy , że u was działa a u mnie np. nie ? Chyba jestem jakiś gorszy sort! A gdzie można taki problem zgłosić ? Na stronie denona czy w apce Heos ? Zamiast Heosa spróbuj apki Mconnect.Ja zawsze w ten sposób puszczam swoje playlisty(z Tidala) na Marantzu.Na początek ściągnij darmową wersję Lite. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rekk1 Napisano 6 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2023 Udało mi się uruchomić moje playlisty w HEOS "Stworzone przeze mnie", przerzucając je do "Ulubiony". W telefonie zainstalowałem darmowy BubbleUPnP, zalogowałem się w nim na swojego Tidala, wszedłem do My Favorite Playlists, przy każdej playliście kliknąłem w 3 kropki i wybrałem Add to TIDAL favorites. Po tym mogę wybierać w HEOSie swoje playlisty z "Ulubiony". Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Zachorki Napisano 7 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 7 sierpnia 2023 rekk1 - jesteś wielki dzięki bardzo to działa !!!!! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimkr Napisano 7 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 7 sierpnia 2023 U mnie własne playlisty w Tidalu pod Androidem też nie działają, Ale w iOS, a nawet w Windows (HEOS Remote) wszystko działa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.