Rawa113 Napisano 15 czerwca 2023 Udostępnij Napisano 15 czerwca 2023 Dzień dobry. Jeżeli chodzi o systemy audio to jestem laikiem szczególnie jeśli chodzi o temat soundbarów to mam zupełnie zerowe pojęcie jak takowe grają. A właśnie jestem przed decyzją wyboru sprzętu do salonu Przeglądając różne strony w internecie i czytając opinie byłem zdecydowany na soundbar Samsung q800b, bo czytałem właściwie same dobre rzeczy o nim. Ale natrafiając na to forum zauważyłem że soundbary są odradzane, i że takie głośniki jak Audio Pro A28 zagrają po prostu o wiele lepiej niż ten soundbar. Czy to prawda? Jeśli chodzi o filmy? Bo muzykę to jestem pewien że tak. Bo sprzęt ma służyć głównie do oglądania filmów, zapewnić największa imersje podczas oglądania filmów, i nie mam też możliwości/nie chce ustawiać dodatkowych głośników z tyłu, systemu 5.1. Dlatego właśnie pomysł z soundbarem, szczególnie z tym Samsung q800b bo naczytałem się że jest on "inteligentny" ma różne bajery, współgra z nowymi telewizorami samsung itd. Ale ile z tego to po prostu marketing a ile rzeczywistość, trudno mi stwierdzić, dlatego właśnie zdecydowałem się napisać ten temat. Co o tym sądzicie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...