Skocz do zawartości

Yamaha AV RX-V6A + Elac DEBUT 2.0 B5.2


smektor

Recommended Posts

Witajcie.

Na początku chciałbym nadmienić, że jestem kompletnie zielony w tym temacie, dlatego proszę o wyrozumiałość.

Zakupiłem wyżej wymieniony amplituner w okazyjnej cenie. Chciałbym go używać na co dzień do słuchania radia (jest u mnie włączone praktycznie cały dzień), okazjonalnego wieczornego słuchania muzyki oraz chciałbym to również podłączyć pod TV.

Mój tata ma kolumny Elac DEBUT 2.0 b5.2 i słuchając u niego muzyki jestem z nich zadowolony. Nie ukrywam, że poza dźwiękiem ogromnym ich plusem jest to, że są małe, niedrogie i ogólnie zgrabnie wyglądają. Łatwiej przekonać drugą połówkę do takiego wydatku.
Mój budżet na kolumny to do 2000zł. Oczywiście im taniej tym lepiej, z doświadczenia wiem, że nie ma co się rzucać na rzeczy, kiedy nie ma się odpowiedniej wiedzy i chciałoby się najpierw delikatnie zagłębić się w temacie.

Z czasem planuje dokupić coś do tego zestawu, jako pierwsze najprawdopodobniej bezprzewodowe satelitki do kina domowego, które ustawie za kanapą.

W związku ze wszystkim co napisałem powyżej mam pare pytań:

1. Czy kolumny Elac b5.2 i Yamaha AV RX-V6A (amplituner już posiadam) to sensowna para w tym przedziale cenowym? Jeżeli nie to co innego?

2. Lepiej w moim przypadku myśleć o używanych czy nowych kolumnach? Jak tutaj wygląda rynek, jest sens w ogóle kupować używane kolumny?

3. Czy polecacie jakieś małe bezprzewodowe satelitki do zestawu kinowego?

4. Jakieś inspiracje w jaki jeszcze sposób mogę powiększać taki zestaw?

Dziękuję ślicznie, pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, przede wszystkim, jak rozumiem, planujesz kino domowe w połączeniu z tą Yamahą? ELACi to fajna opcja do niej, podobnie KEFy Q350 - https://www.q21.pl/kef-q350.html