darek.s74 Napisano 2 października 2023 Udostępnij Napisano 2 października 2023 Cześć, Mam prośbę o pomoc wyborze słuchawek przewodowych do kwoty 200-300 zł. Używane będą z Iphonem 15 (posiada już port USB-C zamiast lightning), a jako, że sprzęt ten nie obsługuje dźwięku Lossless przez BT wybór padł na słuchawki przewodowe. Zależy mi przede wszystkim na na jak najlepszym dźwięku i komforcie korzystania. Słucam metalu oraz cięższego rocka (z Apple Music, Tidal), słuchawki nie będą wykorzystywane do rozmów, wiec mikrofonu nie potrzebuję. Wstępnie patrzyłem na Koss Porta Pro oraz tańsze modele Audio-Technica. NIe znam się na parametrach itp, wybór padł na podstawie obejrzanych filmików na YouTube. Czy możecie mi pomóc w tym temacie? I przy okazji drugie pytanie. Spotkałem się podczas oglądania filmików z takim urządzeniem jak Dragonfly (np. black). Czy jego zakup i podłączenie spowoduje znaczne polepszenie jakości dźwięku po podłączeniu do iPhona? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek.s74 Napisano 3 października 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 października 2023 Jeszcze znalazłem dwa modele: Sennheiser HD400S oraz Creative Zen Hybrid. Czy Koss Porta Pro byłby lepszym czy gorszym wyborem od tych dwóch? Z tego co czytałem, to słuchawki Audio-Technica mają bardzo długie kable, więc ciężko byłoby się z nimi przemieszczać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 6 października 2023 Udostępnij Napisano 6 października 2023 Witaj, Faktycznie, Audio Technica robi dłuższe kable dla swoich klientów, ale mimo to posłuchaj sobie modelu AVC 400 https://www.tophifi.pl/sluchawki/sluchawki-nauszne/audio-technica-ath-ava400.html Są wygodne, komfortowe, lekkie. Sądzę, że też ich charakter dźwięku mógłby Ci się spodobać. Zapraszamy w każdym razie na prezentację. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...