Skocz do zawartości

Słuchawki przewodowe nauszne/wokółuszne do 200-300 zł.


Recommended Posts

Cześć,
Mam prośbę o pomoc wyborze słuchawek przewodowych do kwoty 200-300 zł. Używane będą z Iphonem 15 (posiada już port USB-C zamiast lightning), a jako, że sprzęt ten nie obsługuje dźwięku Lossless przez BT wybór padł na słuchawki przewodowe.
Zależy mi przede wszystkim na na jak najlepszym dźwięku i komforcie korzystania. Słucam metalu oraz cięższego rocka (z Apple Music, Tidal), słuchawki nie będą wykorzystywane do rozmów, wiec mikrofonu nie potrzebuję.
Wstępnie patrzyłem na Koss Porta Pro oraz tańsze modele Audio-Technica.  NIe znam się na parametrach itp, wybór padł na podstawie obejrzanych filmików na YouTube.
Czy możecie mi pomóc w tym temacie?
I przy okazji drugie pytanie. Spotkałem się podczas oglądania filmików z takim urządzeniem jak Dragonfly (np. black). Czy jego zakup i podłączenie spowoduje znaczne polepszenie jakości dźwięku po podłączeniu do iPhona?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Faktycznie, Audio Technica robi dłuższe kable dla swoich klientów, ale mimo to posłuchaj sobie modelu AVC 400

https://www.tophifi.pl/sluchawki/sluchawki-nauszne/audio-technica-ath-ava400.html

Są wygodne, komfortowe, lekkie. Sądzę, że też ich charakter dźwięku mógłby Ci się spodobać. Zapraszamy w każdym razie na prezentację.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.10.2023 o 22:34, darek.s74 napisał:

Dzięki za odpowiedź. A jakbym zwiększył budżet o ok. 100,00 to lepszym wyborem dla mnie byłby model ATH-M20xBT? Z tego co czytam można używać ich zarówno bezprzewodowo jak i po kablu 

A-T M20XBT byłyby zdecydowanie lepszym wyborem. Nie wspominając już o możliwości podłączenia przewodu. 

W aktualnej cenie 349 zł, nie sposób dostać jest studyjnej precyzji czy też dobrej selekcji tego dźwięku. Jeśli masz czas, to zapraszamy Cię na odsłuchy ;)