Thalmor Napisano 15 listopada 2023 Udostępnij Napisano 15 listopada 2023 Cześć wszystkim! Do tej pory mieszkałem w pokoju 9m2. Miałem zwykłe Creative Gigaworks T20 i jestem w tych sprawach zielony. Teraz mam do dyspozycji pokój prawie 16m2. Planuję kupić lepszy sprzęt do słuchania głównie metalu, rocka, muzyki elektronicznej (jak Jean Michael Jarre). Budżet to około 1000-1100 złotych. Bardzo dobre opinie mają Edifier R2750 https://m.sklep.rms.pl/edifier-r2750db-r-2750db-kolumny-podstawkowe-aktywne-bluetooth-2-szt. Czy można je kiedyś w przyszłości uzupełnić o jakiś wzmacniacz z czytnikiem płyt CD? Np. Onkyo TX 8220? Głośniki te mają skuteczność 85dB. Czy to dobry wynik w tej półce cenowej? Mają opór 4 omy. Czy to dobry wynik w tej półce cenowej? No i bass reflex mają z przodu, więc można je do ściany dosunąć Czy w okolicach 800-900 złotych znajdę coś lepszego? PS Swego czasu rozważałem też kupienie wieży Panasonic PMX90, aby móc słuchać muzyki z płyt lub pendriva, bez włączania laptopa. Ale taka wieża w podobnej cenie co głośniki bedzie gorzej grała, co nie? https://sklep.panasonic.pl/panasonic-sc-pmx90-system-stereo-cd-120w-3drozny-system-glosnikowy-szeroka-kompatybilnosc-aux-in-auto-play-remastering-bluetooth-czarno-srebrny/ Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk Pl Napisano 15 listopada 2023 Udostępnij Napisano 15 listopada 2023 Cześć! Jeżeli kolumny są aktywne to nie będziesz potrzebował wzmacniacza, w sprawie kolumn na pewno ktoś Ci tu pomoże. Ja chciałem tylko przestrzec Cię przed tym Onkyo TX-8220, omijaj baaardzo szerokim łukiem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 15 listopada 2023 Udostępnij Napisano 15 listopada 2023 nie mozna bo są aktywne. Ale możesz podłączyć samo CD na przykład. 8220 nie ma CD Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...