papi_g Napisano 11 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 11 grudnia 2023 (edytowany) Witam. Posiadam RN803 w pokoju 20m2. Mam do tego podpięte Heco 302. Nie jestem jakimś audiofilem ale chciałbym zmienić na jakieś inne podstawkowe (nie mam możliwości postawienia podłogówek). Rozględałem się nad jakimiś większymi. Natrafiłem na Wilson Classic, które to od biedy by weszły. Jestem starej daty, że większe lepsze. Czy polecacie do tego ampli jakieś inne za podobny budżet. Słucham różnej muzyki. Najwoęcej POP DANCE R&B. Nie bijcie jestem laikiem. Edytowano 11 grudnia 2023 przez papi_g Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 12 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 12 grudnia 2023 Cześć, jakiej zmiany oczekujesz dokładnie od swoich kolumn? W budżecie Wilsonów znajdzie się kilka ciekawych opcji, w tym na pewno Polk R200, czyli uniwersalne granie, raczej neutralne, z fajną sceną i dobrze prezentowaną górą. Jest w niej dużo detali, ale bez ostrości. W bardziej vintage stylu na pewno warto sprawdzić Wharfedale Denton. Muzykalne, ocieplone brzmienie zaoferują na pewno Sonus faber Lumina II. W razie czego zapraszamy do kontaktu, na odsłuchy i indywidualne wyceny. Powyższe opcje to bardzo wstępne propozycje, jedne z wielu, jakie mamy w salonie, więc znajdzie się jeszcze trochę możliwości. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...