Skocz do zawartości

wzmacniacz stereo integra + Dali Spektor 1

Recommended Posts

Napisano

Dzień dobry wszystkim. Poszukuję do otrzymanych głośników (jak w temacie) wzmacniacza, który wykrzesze z nich to co najlepsze (a nie jest tego tak dużo). Założenia: budżet bardzo rozsądny patrząc na wartość głośników, muzyka raczej towarzysząca bardzo różna, żeby to grało miło i schludnie, głośno i cicho, trochę temperowało wysokie tony głośnika - oczywiście nie wymagam cudów. Tak jak napisałem trzymając się rozsądnego budżetu aby grało milo, schludnie, przyjemnie. Źródło dźwięku Tidal i inne podobne. Przydałaby się możliwość podłączenia TV ewentualnie dekodera c+,, xbox lub zewnętrznego cd.  Proszę nie zżymać się jestem laik. Czytałem coś o Y-s501 ale tam ze streamingiem słabo.

Napisano

Cześć,

Jeśli chciałbyś mieć streaming, obsługę Spotify, Tidal, podłaczenie do telewizora i mieć na pokładzie dobry wzmacniacz (na platformie AS501)

To rekomendujemy Tobie https://www.tophifi.pl/multiroom/musiccast/yamaha-musiccast-r-n600a.html

Yamahę RN600. Połączysz wszystkie te kwestie, Twoje głośniki powinny rozwinąć skrzydła :)

Czy budżet około 3000 zł będzie dla Ciebie akceptowalny :) ?

Napisano

Ok wszystkim dziękuję za odpowiedzi. Głośniki słuchałem na mało poważnym sprzęcie jest dobrze. Po poczytaniu najbardziej podoba mi się audiolab. Może coś w promocji znajdę  czarnego. Sam Bluetooth może wystarczy do tidala . Widzę że w dobrym rozwiązaniem byłby w wersji Play ale to już inny budżet. 
A jak mogłoby być z wxa50 czy amp1? 
Dopytuję bo nie chcę kupować i odsyłać bo szkoda mi sprzedawców.

Napisano
8 godzin temu, RAM napisał:

Ok wszystkim dziękuję za odpowiedzi. Głośniki słuchałem na mało poważnym sprzęcie jest dobrze. Po poczytaniu najbardziej podoba mi się audiolab. Może coś w promocji znajdę  czarnego. Sam Bluetooth może wystarczy do tidala . Widzę że w dobrym rozwiązaniem byłby w wersji Play ale to już inny budżet. 
A jak mogłoby być z wxa50 czy amp1?