Skocz do zawartości

FIR AUDIO KRYPTON 5


kaczadupa

Recommended Posts

Jeszcze nie. Jak dobrze pójdzie to u mnie będą w piątek. Wbrew pozorom demo cały czas mocno zapracowane. 

I tak, ergonomia też mnie zastanawia. Nie mam żadnego doświadczenia z takimi słuchawkami. Te wszystkie technologie itd. Jak to w audio, jak sam nie sprawdzisz, to nic nie wiesz. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kaczadupa napisał:

Jeszcze nie. Jak dobrze pójdzie to u mnie będą w piątek. Wbrew pozorom demo cały czas mocno zapracowane. 

I tak, ergonomia też mnie zastanawia. Nie mam żadnego doświadczenia z takimi słuchawkami. Te wszystkie technologie itd. Jak to w audio, jak sam nie sprawdzisz, to nic nie wiesz. 

Brzmienie będzie zależało od złapania dobrego seal'u tutaj też tipsy trzeba dobrze dobrać do swoich kanałów słuchowych bo od tego zależy dobry seal, co się przekłada na pełne brzmienie w takich słuchawkach.

Ja używam w swoich dokanałówkach tipsów JVC spiral dot oczywiście dobrane rozmiarem najlepsze na globie tipsy do dokanałówek 😆

 

Edytowano przez DiBatonio
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wszystko co napisałeś to oczywista oczywistość. 

Mnie bardziej zastanawia czy takie maleństwa (ich fizyczność) mogą mi dać taką magię jak pełnowymiarowe słuchawki Audeze. Do teraz Audeze jest  moim nr 1 jeżeli chodzi o średnicę. I całościowe zaangażowanie.

Same niewiadome. Czysta kartka papieru...

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Edifiery z tipsami JVC, jest naprawdę spoko takie słuchawki też potrafią zaskoczyć,  miałem trochę modeli KZ różnych, armaturowych też,  oczywiście też z różnymi kabelkami i wiadomo jak jest w porównaniu z planarami, ale jest fun i można miło posłuchać muzyki.

Jak wszystkie słuchawki będziesz przyrównywać do jednych Audeze,  to nigdy nie znajdziesz odpowiadających Tobie słuchawek "alternatywnych".

No i źródło ma również znaczenie, jak wiesz.