Skocz do zawartości

Yamaha A-S301


Lucas1988

Recommended Posts

Witam, 

Jestem laikiem w temacie i potrzebuję pomocy.

Przebudowuję swój sprzęt. Muzykę słucham z gramofonu. Obecnie mam wkładkę MC ale zamierzam zmienić na MM. 

Zaczynam od kupna wzmacniacza. Upatrzyłem sobie Yamaha A-S301 i później do niego dobiorę kolumny podłogowe.

Pytanie brzmi: Czy ten wzmacniacz obsłuży obie wkładki? MM i MC ? Bo na tym mi by zależało czy tylko MM.

W opisie jest wspomniane tylko o tego rodzaju wkładce.

Jak wspomniałem nie znam się za bardzo. 

Proszę o pomoc. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Lucas1988 napisał:

Hmm to moze zostanę przy jednej wkładce w takim razie lub zacznę szukac wzmacniacza który obsługuje obydwie. 

Dziekuje

Możesz też, dokupić przedwzmacniacz z obsługą obu rodzajów wkładek - MM i MC :) i podłączyć go do Yamaszki.

https://www.tophifi.pl/stereo/przedwzmacniacze/thorens-mm-008.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD3sgsHqb8UCnCnkR8qMqU9BGJI4p&gclid=CjwKCAjw74e1BhBnEiwAbqOAjAqAC9YYVkZi94tQEniv6FNTLdlynxDXtiAENQnnWk40zbz8udgxCxoCMp4QAvD_BwE

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra rozumiem już. Przypuśćmy że zostanę przy Yamaha i wkładce MM to im więcej czytam tym dalej w las idę. Będę się wahał między A-301 a A-501.
Kontynuując wątek... jeśli w ogóle mogę... Zaraz po wzmacniaczu kupuję kolumny i tu kolejna zagwozdka. Ogólnie planowałem mieć budżet okrojony ale wyszedł rozstrzelony.
Przyglądam się od Dali Oberon 5, Kef Q550, Pylon Pearl 27, Saphire 23, Taga Harmony TAV807F po Oberony 7, Focale Chora 816, KEF Q770 lub Indiana Tesi 5/6. 
Czy to byłoby kompatybilne z tymi Yamahami? Pokój mam lekko ponad 20m i stały by 20 cm od ściany. Czy ktoś naprowadzi mnie na dobry tor ?

Dzięki  z góry

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach