Skocz do zawartości

Kino domowe salon 49m2


Recommended Posts

Witam jeszcze przed tynkami i pomysł zrobimy kino domowe 

pytanie pomoże ktoś w doborze głośników i rozmieszczenia jakie kable pociągnąć i gdzie rozmieścić głośniki jestem zielony więc proszę o wyrozumiałość 

budżet jaki bym chciał przeznaczyć 10k

jaki byście system  polecili ?

chciałbym dodać  głośniki sufitowe 

opcja jest taka że nad sofa chciałem projektor zamiast tv , jakie kable i gdzie je powypuszczac ? może ktoś pomógłby mi z takim projektem ? 

Odległość sofy od ściany gdzie rzucany by był obraz z rzutnika 4m  a do tylnej ściany 7m

 

IMG_5249.jpeg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz wytyczne odnośnie rozmieszczenia głosników 

https://www.dolby.com/about/support/guide/speaker-setup-guides/5.1.2-overhead-speaker-setup-guide i https://www.dolby.com/about/support/guide/speaker-setup-guides/5.1.4-dolby-atmos-enabled-speaker-setup-guide

Warstwa dolna to 5 głośników i subwoofer - jest taka sama w obydwu przypadkach. Górna to 2 albo 4 głośniki. Próbowałbym budować 5.2.4 biorąć pod uwagę pomieszczenie. Jednak w budżecie 10k ciężko będzie się zmieścić jeżeli to ma dobrze grać w 49 metrach. 

Kable głośnikowe kup 2x2.5 mm^2 Oehlbach albo coś podobnego. Ważne, żeby były z miedzi beztlenowej. 

 

21 minut temu, macho100 napisał:

może ktoś pomógłby mi z takim projektem ? 

No to może wrzuć projekt pomieszczenia... 

Edytowano przez PanKlor
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpal Painta narysuj prostokąt, zaznacz okna i drzwi, wskaż gdzie chcesz ekran i kanapę postawić. podaj kluczowe wymiary. Długość, szerokość, wysokość, odległości okien i drzwi i będziemy myśleć. Z wrzuconego planu niewiele wynika i trzeba się domyślać co jest co...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, PanKlor napisał:

https://www.dolby.com/about/support/guide/speaker-setup-guides/5.1.4-overhead-speaker-setup-guide