Skocz do zawartości

Sprzedawca versus konsument / plusy i minusy, jednego i drugiego


Recommended Posts

4 minuty temu, vha napisał:

No przecież napisałem "Dali mi link do gwaranta, no to ja, że ja nie chcę u producenta reklamować, tylko u nich, u sprzedawcy".

Nie rozumiemy sie.

https://www.ikonka.eu/blog/akademia-ikonki/reklamacja-gwarancja-i-rekojmia-co-warto-o-nich-wiedziec

Edytowano przez no_i_fajnie
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, vha napisał:

Zdecydowanie nie. Nawet nie wiesz, że już od dawna nie ma rękojmi.

No tak, zmienila sie w niezgodnosc towaru z umowa (chociaz spokojnie mozna ja nazywac rekojmia konsumencka), co duzo w Twoim przypadku nie zmienia. Dalej podtrzymuje to, co pisalem - chodzilo tylko o to, jak sfomulowales swoje rozczenia wobec salonu i tyle.

Edytowano przez no_i_fajnie
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, no_i_fajnie napisał:

Dalej podtrzymuje to, co pisalem - chodzilo tylko o to, jak sfomulowales swoje rozczenia wobec salonu i tyle.

Roszczenia sformułowałem tak, że chciałem realizować reklamację w sklepie Q21, a sklep od razu umywa rączki i odsyła mnie do gwaranta. A potem jeszcze z łaską się zgadza na przyjęcie reklamacji i każe płacić za wysyłkę, choć ma obowiązek ode mnie odebrać towar.

To konsument wybiera drogę reklamacji, a nie sklep.

Edytowano przez vha
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje doświadczenie z Salonem Q21 jest inne. Kupiłem nowy, oryginalnie zamknięty wzmacniacz. Okazało się, że trafo cały czas głośno brumi. Ten sam efekt w dwóch różnych miejscach, nie tylko w moim domu.  

Odesłałem sprzęt do salonu, w kartonie zostawiłem kartkę z opisem czego dotyczy reklamacja.

Po 7 dniach telefon z salonu, że wysyłają mi właśnie nowy egz. wzmacniacza. Dostałem oryginalnie zamknięty, nowy piecyk który jest całkowicie cichy na trafie. 

Kolejne zakupy, jeżeli coś wpadnie w ucho, pewnie też w Q21. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kaczadupa napisał:

Moje doświadczenie z Salonem Q21 jest inne. Kupiłem nowy, oryginalnie zamknięty wzmacniacz. Okazało się, że trafo cały czas głośno brumi.

Dostałeś fabrycznie uszkodzony sprzęt. Grubo by było, gdyby nie wymienili. Poczekaj, aż coś się sypnie i trzeba będzie skorzystać z reklamacji.

Opinia z Ceneo (większość negatywnych jest ukryta):

Cytat

Pierwsze wrażenie cudnie cena super kontakt znakomity wręcz cudnie .. .ale do czasu gdy otrzymują pieniądze natomiast gdy zaczynają się problemy z sprzętem awarie wtedy najlepiej nie chcą Cie znać i zostajesz Sam kontaktując się z dealerem.

Czyli sytuacja podobna do mojej. Można przyjąć, że tak standardowo wygląda obsługa posprzedażowa w Q21.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, vha napisał:

Poczekaj, aż coś się sypnie i trzeba będzie skorzystać z reklamacji.

Koledze po roku spalił się Nait XS3. 

Reklamował w Q21. Dostał zupełnie nowy egz.  Uszkodzonego według ekspertyzy krajowego serwisu Naima nie dało się uratować. Kolega tak jak ja jest zadowolony z zakupów w Q21. Oczywiście nie neguję Twojego przypadku, nie wiem jak to wyglądało. Piszę tylko z własnego lub moich Kolegów doświadczeń. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...