Skocz do zawartości

gienas

Uczestnik
  • Zawartość

    1 757
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    pl

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Trochę ociepli temat trzech panów manualnych
  2. Tylko 3 pkt może zminimalizować turbodziurę - silnik elektryczny kręci turbiną przy wolnych obrotach silnika. Reszty nadal dotyczy fizyka.
  3. Fizyki nie oszukasz spaliny napędzają turbinę i musi ich ( tych spalin ) być dużo coby nakręcić turbinę. Jedynie zmienna geometria łopatek turbiny pomaga zmniejszyć turbodziurę. Cosworthy nie mają turbodziury? No nie mają bo zawsze kręcone są wysoko . Nie da się nim jeździć pomalutku Co do DSG to ma cztery programowe nastawy... Przynajmniej u mnie są cztery.
  4. Dla równowagi trochę ubiegłego tysiąclecia
  5. Bo zwykłe przełożenia skrzyni DSG to morderstwo silnka. Przykład - jadę 60~70 km/h na 7 biegu przy 1400 obrotów... Na "sport" trochę wyżej kręci. Ewentualnie, jak auto po gwarancji, zrobić zmianę punktów przełożeń w DSG... Chodzi o temperturę oleju w skrzyni - ona nie lubi na zimno. Jest opcja w nastawach aby na ekranie wyświetlała się temperatura skrzyni - tak mam ja.
  6. Wszystkie z turbiną tak mają - turbodziura - zanim turbina się rozkręci mija ta prawie sekunda. Musisz to Ty przewidzieć - kiedy chcesz ruszyć "z kopyta" wcześniej wciskasz gaz coby rozpędzić turbinę, a w przypadku Cupry masz tam dwie turbiny do rozruszania.
  7. To straszne..... Ale nie wszyscy są w temacie, opisz więc w czym rzecz. Kara opłacana będzie z podatków które i Ty płaciśz .
  8. Enigma przypomniała mi o tym chórku
  9. To chyba tylko ja mam tak że kiedy odpisuję na post wyżej, ktoś w tym samym czasie pisze i "wcina" się między posty . Cytowanie więc ma sens. Po drugie, cytowany post nawet z fotkami jest zwinięty. Przynajniej u mnie na Firefoxie. Howgh
  10. Zamontuj prądnicę i powiedz że ładujesz telefony
×
×
  • Utwórz nowe...