vha Napisano 16 października Udostępnij Napisano 16 października Przed chwilą, no_i_fajnie napisał: Dales im jasno znac, ze chcesz reklamowac z tytulu rekojmi? No przecież napisałem "Dali mi link do gwaranta, no to ja, że ja nie chcę u producenta reklamować, tylko u nich, u sprzedawcy". 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 16 października Autor Udostępnij Napisano 16 października (edytowany) 4 minuty temu, vha napisał: No przecież napisałem "Dali mi link do gwaranta, no to ja, że ja nie chcę u producenta reklamować, tylko u nich, u sprzedawcy". Nie rozumiemy sie. https://www.ikonka.eu/blog/akademia-ikonki/reklamacja-gwarancja-i-rekojmia-co-warto-o-nich-wiedziec Edytowano 16 października przez no_i_fajnie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vha Napisano 16 października Udostępnij Napisano 16 października 2 godziny temu, no_i_fajnie napisał: Nie rozumiemy sie. Zdecydowanie nie. Nawet nie wiesz, że już od dawna nie ma rękojmi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 16 października Autor Udostępnij Napisano 16 października (edytowany) 38 minut temu, vha napisał: Zdecydowanie nie. Nawet nie wiesz, że już od dawna nie ma rękojmi. No tak, zmienila sie w niezgodnosc towaru z umowa (chociaz spokojnie mozna ja nazywac rekojmia konsumencka), co duzo w Twoim przypadku nie zmienia. Dalej podtrzymuje to, co pisalem - chodzilo tylko o to, jak sfomulowales swoje rozczenia wobec salonu i tyle. Edytowano 16 października przez no_i_fajnie 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vha Napisano 16 października Udostępnij Napisano 16 października (edytowany) 3 godziny temu, no_i_fajnie napisał: Dalej podtrzymuje to, co pisalem - chodzilo tylko o to, jak sfomulowales swoje rozczenia wobec salonu i tyle. Roszczenia sformułowałem tak, że chciałem realizować reklamację w sklepie Q21, a sklep od razu umywa rączki i odsyła mnie do gwaranta. A potem jeszcze z łaską się zgadza na przyjęcie reklamacji i każe płacić za wysyłkę, choć ma obowiązek ode mnie odebrać towar. To konsument wybiera drogę reklamacji, a nie sklep. Edytowano 16 października przez vha Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczadupa Napisano 17 października Udostępnij Napisano 17 października Moje doświadczenie z Salonem Q21 jest inne. Kupiłem nowy, oryginalnie zamknięty wzmacniacz. Okazało się, że trafo cały czas głośno brumi. Ten sam efekt w dwóch różnych miejscach, nie tylko w moim domu. Odesłałem sprzęt do salonu, w kartonie zostawiłem kartkę z opisem czego dotyczy reklamacja. Po 7 dniach telefon z salonu, że wysyłają mi właśnie nowy egz. wzmacniacza. Dostałem oryginalnie zamknięty, nowy piecyk który jest całkowicie cichy na trafie. Kolejne zakupy, jeżeli coś wpadnie w ucho, pewnie też w Q21. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vha Napisano 17 października Udostępnij Napisano 17 października 1 godzinę temu, kaczadupa napisał: Moje doświadczenie z Salonem Q21 jest inne. Kupiłem nowy, oryginalnie zamknięty wzmacniacz. Okazało się, że trafo cały czas głośno brumi. Dostałeś fabrycznie uszkodzony sprzęt. Grubo by było, gdyby nie wymienili. Poczekaj, aż coś się sypnie i trzeba będzie skorzystać z reklamacji. Opinia z Ceneo (większość negatywnych jest ukryta): Cytat Pierwsze wrażenie cudnie cena super kontakt znakomity wręcz cudnie .. .ale do czasu gdy otrzymują pieniądze natomiast gdy zaczynają się problemy z sprzętem awarie wtedy najlepiej nie chcą Cie znać i zostajesz Sam kontaktując się z dealerem. Czyli sytuacja podobna do mojej. Można przyjąć, że tak standardowo wygląda obsługa posprzedażowa w Q21. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczadupa Napisano 17 października Udostępnij Napisano 17 października 2 minuty temu, vha napisał: Poczekaj, aż coś się sypnie i trzeba będzie skorzystać z reklamacji. Koledze po roku spalił się Nait XS3. Reklamował w Q21. Dostał zupełnie nowy egz. Uszkodzonego według ekspertyzy krajowego serwisu Naima nie dało się uratować. Kolega tak jak ja jest zadowolony z zakupów w Q21. Oczywiście nie neguję Twojego przypadku, nie wiem jak to wyglądało. Piszę tylko z własnego lub moich Kolegów doświadczeń. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.