Marcin Koza Napisano 23 września Udostępnij Napisano 23 września Witam. Podczas aktualizacji amplitunera z aplikacji nastąpiła przerwa w zasilaniu i nie mogę uruchomić amplitunera? Nie włącza się i nie mogę go zresetować. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 23 września Udostępnij Napisano 23 września Pozostaje Ci kontakt z serwisem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 23 września Udostępnij Napisano 23 września Najlepiej będzie skontaktować się z serwisem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 24 września Udostępnij Napisano 24 września No to jest problem już opisywany. Nie zrobisz nic ze swojego poziomu. Możesz napisać do Yamaha global czy udostępnią Ci plik aktualizacyjny na USB. Ale to i tak będzie problem z dokńczeniem aktualziacji. Serwis zrobi reset fabryczny. To co innego niż Ty mozesz zrobić z poziomu usera. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.