kpkp Napisano 8 listopada 2024 Autor Udostępnij Napisano 8 listopada 2024 Dokładnie w ps5 pisze tak Wyjście Audio „format Audi (priorytet); - linear PCM - Dolby atmos - Dolby audio - DTS najlepszy będzie atmos o ile da się uzyskać? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 10 listopada 2024 Udostępnij Napisano 10 listopada 2024 Dnia 6.11.2024 o 21:25, Butler napisał: Detoks? 😉 Przydatna sprawa. Dobrze robi na mózg. Dnia 8.11.2024 o 08:51, kpkp napisał: Pytanie co jak gra nie będzie w Dolby atmos wtedy jest samo dolby? Hehe sorry za takie pytanie, ale nie ma opcji auto… Różnicy w odbiorze nie będzie. Słuszna uwaga PanKlor to jedynie samopoczucie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpkp Napisano 2 grudnia 2024 Autor Udostępnij Napisano 2 grudnia 2024 (edytowany) Dnia 8.11.2024 o 09:03, PanKlor napisał: W przypadku soundbara to co najwyzej kwestia samopoczucia 😉 Ustaw Atmos albo passthrough/bitstream. Jak nie będzie Atmos to oba sprzety powinny sobie poradzic. Jeżeli ustawie „Pass Through” no na cyfrowym Polsacie nie mam głosu, ale na YouTube już tak, więc pytanie mam do wyboru jeszcze PCM, ale to odrzuciliśmy, bo to jest stereo więc mogę wybrać jeszcze „AUTO” rozumiem, że sam będzie dobiera wyjście dźwięku cyfrowego wtedy Dnia 8.11.2024 o 09:03, PanKlor napisał: Dnia 8.11.2024 o 09:03, PanKlor napisał: Edytowano 2 grudnia 2024 przez kpkp Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bramowicz1 Napisano 31 grudnia 2024 Udostępnij Napisano 31 grudnia 2024 Dnia 29.10.2024 o 08:27, kpkp napisał: Nie widzę tej opcji „power on volume” w soundbarze… Odnośnie konsoli ps5, pytasz o ustawiona opcje dźwięku w samej konsoli tak? - nie wiem, bo chwilowo nie mam konsoli, będę miał za tydzień, z co powinno być ustawione jeżeli idzie to jakąś ująć? Odnośnie podłączenia to kabel hdmi z konsoli jest podłączony do tv go śnieżna hdmi 2.1 Urządzenia peryferyjne takie jak Blu-ray, konsola, playery bezpośrednio pod wejscie HDMI od soundbara. Tylko w ten sposób uzyskasz bezstratne audio. Tv zdekoduje je do stereo Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowallosu Napisano 2 stycznia Udostępnij Napisano 2 stycznia Przede wszystkim reset urządzenia do ustawień fabrycznych. Potem aktualizacja urządzenia. następnie w aplikacji Surround Sound ustaw na Standard. I używaj tylko tego trybu. Każdy inny jest kiepsko zaimplementowany przez Philipsa. Na innym forum dostales tą podpowiedz, ale widzę że dalej temat ciagniesz tutaj. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrH1975 Napisano 30 stycznia Udostępnij Napisano 30 stycznia Dołączę się ze swoim problemem: Posiadam soundbar Philips Fidelio TAFB1/10 oraz subwoofer TAFW1/10. Mam problem z prawidłowym sparowaniem urządzeń. Soundbar łączy się bezprzewodowo z subwooferem, ale subwoofer gra bardzo cicho, praktycznie w ogóle go nie słychać. Soundbar połączyłem z siecią wi-fi, ale nie mogę tego zrobić z subwooferem - próbowałem dwiema aplikacjami: Entertainment i Play-Fi. W routerze ustawiony jeden kanał: 5 Ghz - kanał 100. Kilka razy "niby" połączył się z siecią, ale nie można było ustawić nazwy urządzenia i subwoofer gubił się i nadal był niewidoczny, choć kontrolka świeciła się w sposób ciągły. Przewodowo, subwoofer gra aż miło Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bramowicz1 Napisano 2 lutego Udostępnij Napisano 2 lutego (edytowany) Dnia 30.01.2025 o 10:49, PiotrH1975 napisał: Dołączę się ze swoim problemem: Posiadam soundbar Philips Fidelio TAFB1/10 oraz subwoofer TAFW1/10. Mam problem z prawidłowym sparowaniem urządzeń. Soundbar łączy się bezprzewodowo z subwooferem, ale subwoofer gra bardzo cicho, praktycznie w ogóle go nie słychać. Soundbar połączyłem z siecią wi-fi, ale nie mogę tego zrobić z subwooferem - próbowałem dwiema aplikacjami: Entertainment i Play-Fi. W routerze ustawiony jeden kanał: 5 Ghz - kanał 100. Kilka razy "niby" połączył się z siecią, ale nie można było ustawić nazwy urządzenia i subwoofer gubił się i nadal był niewidoczny, choć kontrolka świeciła się w sposób ciągły. Przewodowo, subwoofer gra aż miło Przy ustawieniu nazwy ustaw domyślną nazwę Beedrom i powinien ją przyjąć. Później możesz ją zmienić. Następnie wchodzisz w Home Theater, Setup i dodajesz TAFW1. Po poprawnym dodaniu Subwoofer połączy się z Soundbarem. Użyj również parowania za pomocą pilota. Wchodzisz w ustawienia na pilocie, wybierasz Subwoofer pair i potwierdzasz Ok. Po poprawnym sparowaniu bedziesz widział soundbar i subwoofer w swoim Home Theater. Bedzie to wyglądało tak jak w załaczonym ponizej screenie. Oczywiście u mnie widać również TAFS1 bo mam je skonfigorowane jako surroundy. Nieskonfigurowany po DTS Play-Fi nie możliwe, że jest słyszalny. Bynajmniej u mnie w ogóle nie było go słychać. Edytowano 2 lutego przez bramowicz1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel74 Napisano 2 lutego Udostępnij Napisano 2 lutego Kurde, masakra jeśli to takie skomplikowane ma być. To powinno być bezobsługowe zupełnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bramowicz1 Napisano 2 lutego Udostępnij Napisano 2 lutego 36 minut temu, majkel74 napisał: Kurde, masakra jeśli to takie skomplikowane ma być. To powinno być bezobsługowe zupełnie. Też miałem z nim problem. Ale metodą prób i błędów udało się. Ja dzwoniłem nawet do tehników z Philipsa. Powiedzieli mi, że najlepiej go skonfigurować po Wi-Fi 2,4 GHz. Dziwne. Ale rzeczywiście jest o tym wzmianka w instrukcji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpkp Napisano 3 lutego Autor Udostępnij Napisano 3 lutego Też tak macie, że jak włączycie soundbar to wskazuje on zawsze na 8 w skali głośności? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bramowicz1 Napisano 3 lutego Udostępnij Napisano 3 lutego 2 godziny temu, kpkp napisał: Też tak macie, że jak włączycie soundbar to wskazuje on zawsze na 8 w skali głośności? Mi czasami nawet na Vol. 2. Ale rzadko to się dzieje. Też się zastanawiam czemu się tak dzieje? Głośność mam ustawiąną na zakres 15-20 bo inaczej chałupe by rozwaliło. I czasami jak włączam dekoder to wraz z TV włącza się i soundbar i player. Może to ma związek z ARC? Trzeba zadzwonić do techników i zapytać o to. Może jakąs aktualizację wypuszczą. Podobno jedna z aktualizacji naprawiła problem z tylnymi głośnikami TAFS1 bo coś się działo. Na szczęście teraz dobrze grają. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bramowicz1 Napisano 3 lutego Udostępnij Napisano 3 lutego 12 godzin temu, majkel74 napisał: Kurde, masakra jeśli to takie skomplikowane ma być. To powinno być bezobsługowe zupełnie. Tu bardzo przydatne Video do konfiguracji po DTS Play-Fi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpkp Napisano 3 lutego Autor Udostępnij Napisano 3 lutego Ja już z tymi technikami pisałem wielokrotnie zawsze słyszę jedną i tą samą śpiewkę, że będą pracować nad aktualizacją od miesięcy… 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrH1975 Napisano 5 lutego Udostępnij Napisano 5 lutego Cos nie mam szczęścia... próbowałem wiele razy na dwóch aplikacjach: Philips Entertainment i Play-Fi. Jeżeli uzyskałem juz połączenie, to nie mogłem zapisać żadnej nazwy, a aplikacje przestawały działać: Aplikacja nie odpowiada i wybór OK lub Czekaj. Po przywróceniu do ustawień fabrycznych, subwoofer łączy się z soundbarem po RF link i cos tam gra, ale oczywiście nie ma możliwości jego żadnej regulacji. Spróbuję jeszcze odinstalować i ponownie zainstalować te dwie aplikacje i zresetować router. Czy łącząc po 2,4 Ghz ma być ustawiony jakiś konkretny kanał (1 -11) czy auto ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bramowicz1 Napisano 5 lutego Udostępnij Napisano 5 lutego 2 godziny temu, PiotrH1975 napisał: Cos nie mam szczęścia... próbowałem wiele razy na dwóch aplikacjach: Philips Entertainment i Play-Fi. Jeżeli uzyskałem juz połączenie, to nie mogłem zapisać żadnej nazwy, a aplikacje przestawały działać: Aplikacja nie odpowiada i wybór OK lub Czekaj. Po przywróceniu do ustawień fabrycznych, subwoofer łączy się z soundbarem po RF link i cos tam gra, ale oczywiście nie ma możliwości jego żadnej regulacji. Spróbuję jeszcze odinstalować i ponownie zainstalować te dwie aplikacje i zresetować router. Czy łącząc po 2,4 Ghz ma być ustawiony jakiś konkretny kanał (1 -11) czy auto ? Restartuj aplikacje do skutku. Router też. Zresztą tak zaznaczyli w instrukcji. Jeśli masz WPS to włącz a pozwoli się połączyć bez hasła. Jeśli nie to przygotuj hasło, najlepjej skopiuj do schowka i w razie potrzeby szybko wklej. Bo aplikacja też wybredna i nie lubi czekać. Potrafi wywalić błąd. I próbuj nie zrażaj sie. Pociesze cię tym, że mi to zajeło też sporo czasu. I nie zmieniaj kanałów na routerze ani DNS Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpkp Napisano 9 lutego Autor Udostępnij Napisano 9 lutego Dzisiaj jak uruchomiłem aplikację „Entertainment” oraz „WiFi musić play fi” to pojawiła mi się aktualizacja i powiem Wam, że po niej wszystko mi się poprzestawiało i teraz jak wybieram bas na -6 w aplikacji to w ogóle nie ma basu a wcześniej właśnie na -6 miałem super bas (wiem ze nie logiczne bo na minusie , ale tak było) teraz jak wybieram -6 to w ogóle nie ma basu a na +5 jak jest ustawione to bas jest pożal się Boże. Próbowałem też na aplikacji PS Fine Tune ustawić i też lipa. Teraz mój tv lepiej gra (LG g3) lepiej basem niż ta belka chce zaznaczyć, że nie mam dodatkowego subwoofera, ale wcześniej sama belka super dawała bas do czasu tej aktualizacji . Jak jest u Was??? Próbowałem przywrócić ustawienia fabryczne, ale nic to nie pomaga pewnie przez to, że oprogramowania już nie można cofnąć? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bramowicz1 Napisano 9 lutego Udostępnij Napisano 9 lutego 2 godziny temu, kpkp napisał: Dzisiaj jak uruchomiłem aplikację „Entertainment” oraz „WiFi musić play fi” to pojawiła mi się aktualizacja i powiem Wam, że po niej wszystko mi się poprzestawiało i teraz jak wybieram bas na -6 w aplikacji to w ogóle nie ma basu a wcześniej właśnie na -6 miałem super bas (wiem ze nie logiczne bo na minusie , ale tak było) teraz jak wybieram -6 to w ogóle nie ma basu a na +5 jak jest ustawione to bas jest pożal się Boże. Próbowałem też na aplikacji PS Fine Tune ustawić i też lipa. Teraz mój tv lepiej gra (LG g3) lepiej basem niż ta belka chce zaznaczyć, że nie mam dodatkowego subwoofera, ale wcześniej sama belka super dawała bas do czasu tej aktualizacji . Jak jest u Was??? Próbowałem przywrócić ustawienia fabryczne, ale nic to nie pomaga pewnie przez to, że oprogramowania już nie można cofnąć? Jutro sprawdzę. Wczoraj jeszce po Play-Fi słuchałem muzyki w Hi-Res i nie było żadnej aktualizacji. Mam nadzieję, że nic nie poj..bie. Apropos, u mnie basy na 0. ale zastanawiam się czy obniżyć bo z subem to podłoga drży. 😁 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bramowicz1 Napisano 10 lutego Udostępnij Napisano 10 lutego 16 godzin temu, kpkp napisał: Dzisiaj jak uruchomiłem aplikację „Entertainment” oraz „WiFi musić play fi” to pojawiła mi się aktualizacja i powiem Wam, że po niej wszystko mi się poprzestawiało i teraz jak wybieram bas na -6 w aplikacji to w ogóle nie ma basu a wcześniej właśnie na -6 miałem super bas (wiem ze nie logiczne bo na minusie , ale tak było) teraz jak wybieram -6 to w ogóle nie ma basu a na +5 jak jest ustawione to bas jest pożal się Boże. Próbowałem też na aplikacji PS Fine Tune ustawić i też lipa. Teraz mój tv lepiej gra (LG g3) lepiej basem niż ta belka chce zaznaczyć, że nie mam dodatkowego subwoofera, ale wcześniej sama belka super dawała bas do czasu tej aktualizacji . Jak jest u Was??? Próbowałem przywrócić ustawienia fabryczne, ale nic to nie pomaga pewnie przez to, że oprogramowania już nie można cofnąć? U mnie jak na screenie to ostatnia aktualizacja Firmware apki i soundbara. Ostatnio po dodaniu TAFS1 aktualizowały mi się wszystkie z tego co pamiętam i narazie wszystko Ok. Poza tym samoczynnym ściszaniem się po uruchomieniu dekodera z TV. Ale Philipsy chyba tak mają bo ostatnie kino domowe Philipsa też tak robiło mi ze wzmacniaczem po ARC. Więc tego raczej nie przeskoczy. Ważne by było bezawaryjne. No i ostatecznie przywrócenie do ustawień fabrycznych i ponowna aktualizacja bo mogło pójsć coś nie tak. A najlepiej podobno aktualizować z pendrive. Firmware do pobrania na stronie produktu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpkp Napisano 10 lutego Autor Udostępnij Napisano 10 lutego U mnie to tak wygląda Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bramowicz1 Napisano 10 lutego Udostępnij Napisano 10 lutego (edytowany) U mnie PS Fine Tune to 1.0.66 a więc wyższa. Może trzeba ją zaktualizować. Wi-Fi Music zastąpiłem apką Play-Fi bo ma tę samą funkcję. I tamta z tego co widzę wyższa. Wejdź jeszcze raz w PS Fine/ Philips Fidelio FB1. Tam jest wersja firmware listwy. Edytowano 10 lutego przez bramowicz1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpkp Napisano 10 lutego Autor Udostępnij Napisano 10 lutego Sprawdzę w domu, ale ja mam iPhone i w AppStore PS Fine Tune jest najwyższa ta , którą zrobiłem zdjęcie i pozostałe Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bramowicz1 Napisano 10 lutego Udostępnij Napisano 10 lutego Rozumiem. W takim razie może trzeba zresetować belkę jeśli coś się dzieje. I pytanie mam: nadal używasz AI lub tego UPMIXU? Pytałeś kiedyś o to. Ja te ustawienia tylko przetestowałem. Owszem działają i jakiś tam efekt jest ale wróciłem do Standard. Na dobrym źródle to działa. Filmy i muzyka z Atmos muszą być by był prawdaiwy efekt. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpkp Napisano 10 lutego Autor Udostępnij Napisano 10 lutego Reset nie przywróci ustawień fabrycznych tzn oprogramowania pierwotnego zgadza się? tylko zostaje te aktualne …? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bramowicz1 Napisano 10 lutego Udostępnij Napisano 10 lutego Może źle się wyraziłem. Miałem oczywiście na myśli te fabryczne ustawienia. Ewentualnie spróbuj jeszcze wyłączyć z sieci i uruchomić ponownie. Mi gdy czasami się rozłączyły satelity pomagało to. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpkp Napisano 10 lutego Autor Udostępnij Napisano 10 lutego Spróbowałem odłączyć sieć zrobić reset na nowo aplikację wgrać i niestety , bas jest żenada ja mówię o Basie z samej belki, gdyż wcześniej ona dudniła dosłownie a teraz brakuje subwoofera. chce zapytać czy instalując aplikację na telefonu gdy odnajdą aktualizacje belki czy muszę ją aktualizować czy mogę to pominąć? dzieki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.