Skocz do zawartości

majkel74

Uczestnik
  • Zawartość

    928
  • Dołączył

  • Ostatnio

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnio na profilu byli

3 013 wyświetleń profilu
  1. Plastyczny opis i znajduję w nim wiele z tego, co sam słyszałem. Z czasem będzie tylko lepiej, a jeśli bas się dogadał z pomieszczeniem, to może być „początek pięknej przyjaźni”.
  2. No to ciekawy jestem wrażeń. Mialem 30.2 Anniversary, z Elexem w 20m2 było bardzo ok, w większym pomieszczeniu niezależnie od wzmacniacza brakowało basu. Pamiątkowe zdjęcie tuż przed sprzedażą 😉
  3. Jasna sprawa. Tak jak się nie zgrał z Focusami.
  4. O to że Elex „wystarczy” to jestem spokojny, nie wyciśnie 100 ale już umowne 80 proc potencjału kolumn to już na pewno. W sumie z monitorów, które do niego podłączałem, to tylko z Dynaudio Focus 110 „nie grał” i nie mam pojęcia czemu (bo z S40 i S25 nie miał problemu). Może jednak te klasyczne Dynki są „kapryśne” jak głosi audiofilska legenda.
  5. Pytanie o wagę netto było dobre 😉
  6. Jak osoba konstruktora tak istotna to może to być Q Accoustic Concept 300, bo to zdaje się że K. Fink je projektował.
  7. Bez skośnych oczu w sensie? 😉
  8. Co za zwrot akcji, daj jakąś podpowiedź 😉 Anglik? Dunczyk? Niemiec? Inne?
  9. Słuchałem Harbethów 30.2 z pięcioma wzmacniaczami i z każdym grały inaczej. Różnice były dość istotne i myślę że Alan Show wychwycił by je w mig. Ale dla dobra biznesu lepiej twardo stać na stanowisku, że harbethy są jak to określa AS „amplifier agnostic”
  10. Z zatyczkami basu albo nie było albo nie miał kompletnie uderzenia.
  11. Kiedyś mogłem sprawdzić jak w praktyce działa ta „regulacja” gąbkami. Jak dla mnie - nie działa. Bas w 706 s2 był dla mnie akceptowalny wyłącznie z otworem b-r w oryginalnej postaci.
  12. AS, bardzo sympatyczny człowiek, miałem z nim dłuższą pogawędkę na Audio Show, natomiast jeśli chodzi o to co pisze i jak prowadzi forum HUG to dla mnie jest nie do przyjęcia. Ktos spyta: jaka kopułka jest w P3ESR: metalowa czy jedwabna? Odpowiedział elaboratem, że po co mu ta wiedza, jakie wnioski chce z tego wyciągnąć, generalnie mentorski ton. A koleś był po prostu ciekawy. O wzmacniaczach nie można dyskutować, bo jest jedyna słuszna teza: z Harbeth wszystko gra tak samo. Jak ktoś spyta co się zmieniło w nowej wersji jakiegoś monitora, też nie uzyska odpowiedzi. Bo mu ta wiedza nie jest potrzebna, po prostu niech posłucha. A poza tym konkurencja tylko czyha, żeby się tego dowiedzieć. Generalnie to forum Allana i jego klakierów, którzy mówią dokładnie jego głosem. Ją się zastanawiam, czemu na AS łączył harbethy z dzieloną elektroniką Benchmarka, skoro mógł połączyć z jakąś integrą za 2 tyś złotych i grało by tak samo.
  13. No właśnie chyba są lepsze, tzn. grubsze ścianki, dobrze tłumione masą bitumiczną. Skrzynki są klejone, nie skręcane. Archaiczne są proporcje (spora szerokość), ale tu bym akurat nie przesądzał, czy to dobrze, czy źle. @kaczadupa zrobi test opukiwania skrzynki, to powie jak jest.
  14. Tak jest w przypadku „kultowych” ls 5/9 od tego producenta. Tam mamy mnóstwo firmowej „filozofii” dorobionej do archaicznych głośników w archaicznych skrzynkach. W przypadku LS6 głośniki nie są archaiczne, to solidne, współczesne przetworniki, skrzynki też nie „grające”, skręcane. Te monitory są dość ciężkie, prawie 10 kg. LS6 bardziej udają że są archaiczne, żeby wciąż pasować stylem do reszty Grahamów. No ciekawy jestem wrażeń, choć myślę że nadmiar basu z czasem da się we znaki.
  15. Ten wykres sporo mówi, czego się można po nich spodziewać. Raz je słyszałem krótko i z tego co pamietam to mi się podobały.
×
×
  • Utwórz nowe...