Koluś Napisano 13 godzin temu Udostępnij Napisano 13 godzin temu Mam problem z podłączeniem amplitunera Denon AVC-X4800H do mojego PC (GPU Nvidia RTX 3080 Ti). Wcześniej, zanim kupiłem Denona, miałem PC wpięty przez HDMI do TV Xiaomi Mi TV P1 i wszystko hulało. Bez problemu szedł sygnał 4K 60 Hz. Teraz, po podłączeniu Denona pod port HDMI eARC i PC do zwykłego HDMI w TV, gdy chcę przesłać obraz i dźwięk z PC na TV nic się nie wyświetla a na monitorze obraz mruga tak, że ciężko cokolwiek zrobić. Podłączyłem więc PC do Denona. Sygnału z PC na TV dalej nie ma ale monitor już nie mruga. Zacząłem bawić się ustawieniami obrazu. Gdy w Denonie ustawiony jest tryb portu HDMI na standardowy (domyślnie jest tryb wzmocniony) wtedy PC automatycznie zmienia rozdzielczość na 1080p 60 Hz i wszystko działa. Problem w tym, że jednak chciałbym mieć te 4K. Proszę doradźcie co może być nie tak. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 13 godzin temu Udostępnij Napisano 13 godzin temu W pierwszej kolejności sprawdź inny kabel. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koluś Napisano 13 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 13 godzin temu (edytowany) To raczej nie wina kabla, jak podłączę PC do TV, wcześniej odłączając Denona od TV, wtedy działa. Wygląda na to, że jest jakiś konflikt PC z Denonem. Innego tak długiego kabla nie mam. Musiałbym postawić PC przy szafce RTV. Wieczorem postaram się znaleźć wolną chwilę i sprawdzę. Edytowano 13 godzin temu przez Koluś Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 12 godzin temu Udostępnij Napisano 12 godzin temu Pokaż jak masz to podłączone. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koluś Napisano 12 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 12 godzin temu Nie działa Nie działa Działa Dodam jeszcze, że wcześniej miałem Denon DRA-800H podłączone tak jak na drugim schemacie i wszystko działało. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 11 godzin temu Udostępnij Napisano 11 godzin temu Wyglada ok. Dalej obstawiam przewod. Możesz jeszcze sprawdzić przez odłączenie monitora i zostawienie samego hdmi do Denona. Zakładam że na Denonienwybierasz odpowiednie hdmi jako źródło. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koluś Napisano 10 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 10 godzin temu Problem rozwiązany. Podłączyłem PC do wejścia HDMI 5 (opisanego GAME2) w Denonie i ku mojemu zaskoczeniu zadziałało. Dziękuję za chęć pomocy. 😁 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 7 godzin temu Udostępnij Napisano 7 godzin temu Fajnie ze działa ale te porty powinny działać tak samo. Sprawdź moze jeszcze innym komputerem/laptopem czy ten port który nie działał jest sprawny. Ewentualnie zresetuj amplituner i zobacz czy pomogło. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koluś Napisano 7 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 7 godzin temu Moje szczęście nie trwało zbyt długo. Po chwili użytkowania znów ta sama sytuacja. Chyba jednak wina kabla. Kupiłem go kilka lat temu, nawet nie jestem pewien jakiego jest standardu. Ale skoro działał do czasu zakupu Denona myślałem, że da radę obsłużyć 4k 60 Hz wraz z Dolby Atmos. 1080p 60 Hz z atmosem daje radę, ale nic więcej. Możesz polecić jakiś sprawdzony kabel, który da radę? Może być problem, bo potrzebuję 10m kabla. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 7 godzin temu Udostępnij Napisano 7 godzin temu Nie używam tak długich kabli ale ważne zeby miał certyfikat. Na taki dystans celowalbym też w światłowodowy kabel hdmi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.