meehow86 Napisano 7 grudnia Udostępnij Napisano 7 grudnia Cześć, Jestem w trakcie wymiany zestawu kina domowego, przy czym jestem zielony, ale też zaczęło mnie zastanawiać - czy wystarczy mocy na moje "zachcianki"? Może zacznę od posiadanego zestawu i co będę jeszcze wymieniać: Klipsch RP-260F Klipsch SPL-120 Centralny + dwa surroundy są jeszcze z zestawu: Quadral Quintas 500 (kupione jakoś 20 lat temu, ale wciąż grają) - do wymiany, celowałem w Klipsch RP-600M II i RP-500C II Dodatkowo będą: Klipsch RP-500SA II - czekają na montaż. A (i tu pytanie) wszystko zasili Denon AVR-X1700H - no właśnie, czy zasili? Jeśli nie to jak to się objawi, czy czeka mnie też wymiana amplitunera, jak tak to jakiego albo na co zwrócić uwagę? Moc/moc szczytowa głośników i odpowiednia moc na wyjście w ampli? Nie zależy mi na bajerach typu 8k, mam podpięty amplituner do karty graficznej w PC przez HDMI, a z HDMI do TV - i to gra, a dźwięk sam się dobiera do źródła (filmu) TrueHD, DD+ itd, więc ok. Na ten moment chciałbym się skupić na tym, co mam, czyli to co wyżej BEZ 600M II i 500C II. Będę dźwięczny za sugestie lub nakierowanie na co zwrócić uwagę. Pozdrawiam, Michał Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 7 grudnia Udostępnij Napisano 7 grudnia Zagrać zagra. Czy można lepiej - zdecydowanie tak. Kwestia budżetu. Dodatkowo x1700 to dość podstawowy model a lepsza kalibracja no. XT32 albo Dirac potrafi znacząco poprawić jakość grania. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...