Skocz do zawartości


  • Ostatnie posty

    • Kolejny przykład niekompetencji ze strony sklepu Top Hi-Fi . Ja również miałem problemy po zakupie kolumn w tym pseudo salonie Top Hi-Fi !  Nie będę go opisywał,  bo to już za mną,  odległe czasy , w zasadzie 2022 rok . Odradzam każdemu potencjalnemu klientowi zakupy w Top Hi-Fi !  Tuż po  zakupie Top Hi-Fi olewam totalnie swoich klientów. 
    • Tak, my Polscy to faszyści. Każdy kto powie ze otwarte granice to naiwność to brunatny i faszysta. A najchętniej używają tych sformułowań niemcy i komisja...   @Nowy75 akurat po Tobie nie spodziewałbym sie lajkowania takiego scamu
    • W sumie jakos nie slychac zeby czegos brakowalo, ale ciekawosc mnie zżera 😁 czy takie problemy daje sie jakos naprawić. 
    • Na priv :). Te słowa nie zostały wysłane do mnie przez wasz serwis. To jest cytat z maila jakiego mi wysłał wasz Radca Prawny Pan B. Wiecie o kogo chodzi.  Jeśli chodzi o gwarancję na sprzęt Yamaha na tej stronie audio klan: https://audioklan.pl/przedluzona-gwarancja-yamaha/ Jest napisane „Możliwość przedłużenia gwarancji dotyczy wyłącznie urządzeń Yamaha: -     serii RX-V (modele: RX-V4A, RX-V6A, TSR-400, TSR-700), gdzie łączny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Aby skorzystać z możliwości przedłużenia okresu gwarancyjnego należy zarejestrować urządzenie na stronie https://europe.yamaha.com/en/support/warranty/rxv-extended-guarantee.html w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu.” Co oczywiście uczyniłem. A radca prawny z audio klan odrzucił moją reklamację pisząc przypominam "Ponadto nasza odpowiedzialność wobec Pana wygasła z upływem 2 lat od daty zakupu urządzenia (rękojmia i gwarancja). Gwarancję mógł Pan przedłużyć do 3 lat, ale nie skorzystał Pan z takiej możliwości oferowanej przez nas. Być może przedłużał Pan gwarancję bezpośrednio w Yamaha - to jest poza nami i nie mamy możliwości weryfikacji tego" Pragnę zauważyć, że link, który podajecie na stronie przenosi bezpośrednio na stronę Yamahy gdzie tylko tam można zarejestrować produkt i otrzymać przedłużoną gwarancję To ktoś tutaj mówi nieprawdę. No chyba nie radca prawny. Radca prawny przecież musi się orientować co do prawa i gwarancji. A jeśli on ma rację, to co wy piszecie tutaj na forum nie może być prawdą. To jak to jest proszę wytłumaczcie na forum wszystkim klientom którzy zakupili u was produkty Yamahy. No bo radca prawny nie wprowadził by przecież celowo klienta w błąd. Chcecie zobaczyć oryginalne maile pogadajcie z radcą prawnym z audio klan.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...