Skocz do zawartości

marekzawa

Uczestnik
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

O marekzawa

  • Ranga
    Debiutant
  1. Na tyły do kina warto poszukać płaskiej plecionki Nakamichi /pewnie tak się to pisze/. Jest robiona w dwóch wersjach: miedz i miedz posrebrzana. Dużo tańszy kabel od AQ i na tyły będzie OK. Dodatkową zaletą jest to że wejdzie pod dywan i zniknie.
  2. Bandrige czy Profigold ? To ta sama firma tylko lepsze jej produkty są sygnowane Profigold. Srebro czy miedz to trzeba sprawdzić w konretnym połączeniu. Nie da sie tego zrobić na jednym systemie i stwierdzić że na drugim będzie tak samo.
  3. Wasze systemy...

    Hybryd ma rację. Porównywanie Sony z tymi playerami raczej nie jest dobrym pomysłem.
  4. Zadałeś pytanie w temacie "rzeka". Czynników mających znaczenie jest wiele i jednoznacznej odpowiedzi udzielic się nie da. Jedyna rozsądna metoda to wpinać różne kabelki, słuchać i wybrać te które wg słuchającego dają brzmienie zgodne z upodobaniami.
  5. Wasze wpisy dały mi trochę do myślenia. Wiele uniwersalnych odtwarzaczy czytających SACD stosuje ostatecznie konwersję do PCM 24/192 Poszperałem trochę na temat tego odtwarzacza i zamieszczam co znalazłem. "W części cyfrowej pracuje dekoder DSD SONY CXD-2753 oraz trzy przetworniki C/A BB DSD 1790, konwertujące bezpośrednio do postaci analogowej zarówno sygnały PCM (24/192) jak i DSD. Jeśli wielokanałowy sygnał DSD (SACD) zostanie poddanay kalibracji poziomów i opóźnień / opcje w menu/ to wówczas zostaje najpierw zamieniony do postaci PCM i dopiero ten sygnał jest poddawany konwersji C/A. Taka konwersja wiąże się ze zwrostem Jittera i zniekształceń. Tryb Source Direct eliminuje te procesy poprawiając jakość odtwarzania. Jeśli jednak odleglości poszczególnych głośników są różne to ważniejsze jest wyrównanie czasowe fal dzwiękowych niż purystyczna obróbka sygnału." Tak więc jeśli czyste bezstratne SACD to tylko w postaci Stereo i po wyjściu analogowym. Jeśli dzwięk wielokanałowy z wyrównaniem poziomów i różnic czasowych to tylko w postaci PCM 24/19. Przynajmniej z transmisją SACD Stereo przkonwertowaną do postaci PCM 24/192 po złączu coax nie powinno być kłopotu. Dodatkowo Denon stosuje Wyjście IEEE 1394 (Digital audio) IEEE 1394 jest to uniwersalny interfejs cyfrowy, który może przenosić wiele informacji (wideo, audio, dane). Odtwarzacze DVD firmy DENON wyposażone w ten interfejs wyprowadzają wyłącznie cyfrowe sygnały audio (włącznie z wysokiej rozdzielczości strumieniami danych DVD-Audio i SACD), które mogą być przyjmowane przez odpowiednio wyposażone wzmacniacze lub amplitunery. Oczywiście są wyprowadzane także wszystkie warianty PCM (na przykład CD) i strumienie danych DVD-Video, jak Dolby Digital lub DTS. Takie interfejsy są zaopatrzone lepsze amplitunery SONY, YAMAHA, PIONEER oraz oczywiście DENON. Nie wiem czy Rotel też posiada takie złącze, ale jeśli tak to żaden problem z przesylaniem sygnału cyfrowego SACD nie powinien wystąpić.
  6. jakich kabli użyć ?

    To budżetowy zestaw i inwestowanie w drogie kable mija się z sensem.
  7. Wasze systemy...

    Nie, nie. Nie jestem Mr.Velum !!! Nie jestem też autorem tego tekstu. Jedynie testy odbywały się u mnie . Wg mnie ART G2 nie jest wcale takim mikroskopem jak przedstawił go autor tekstu.
  8. O nie kolego. Mylisz się. Po złaczu cyfrowym jest pelna transmisja wszystkich kanałów. Bez różnicy na format. SACD wcale nie musi być w trybie multichanel. Moze być 2.0. To na ile kanałów rozdzielisz sygnał ustawiasz w ampli.
  9. Wpływ kabli na zasilających(230V) na kable audio

    Do jednej rurki tych wszystkich kabli ja bym nie wsadzał.
  10. Wasze systemy...

    Jeśli chcesz porównywać Sony X555ES lub Sony 555ESD / miałem oba/ z Audionetem ART G2 to niestety oba odtwarzacze Sony skazane są na porażkę. Nowy odtwarzacz Audioneta to HiEndowy klocek pełną gebą i potrzebuje dobrego towarzystwa aby pokazać na co go stać. Tu jest porównanie ART G2 i znacznie droższego DCS P8i, które miałem okazję gościć w moim systemie jednocześnie. http://www.highfidelity.pl/hydepark.html Tekst " Obsesja doskonałości"
  11. Co do wplywu gumek, ponoc zalezy to od samych lamp. Sprzedajacy wytlumaczyl mi, ze starsze lampy mialy wiekszy efekt mikrofonowania i to wlasnie w tych lampach efekty sa najbardziej zauwazalne. Przy lepszych lampach poprawa jest na granicy percepcji (tak mowia). Czy sprawdzi sie u mnie, okaze sie juz wkrotce. [/quote] Hybdryd Poprawa akurat jest znacznie lepiej słyszalna przy dokładniejszych lampach. Lampy wcale nie są jednakowe. W Twoim wzmaku lampy sterujące są selekcjonowane, wybrane spośród wielu egzemplarzy. Stąd też ich reakcja taka a nie inna. Takie same gumki tylko w żółte daje AR w swoich wzmakch.
  12. Wybór nie jest taki prosty pomiędzy digitalem a analogiem. Zdecydowanie tańszy będzie digital pod warunkiem że dekoder jest lelpszy w ampli, lub tej samej klasy co w odtwarzaczu. Jeśli odtwarzacz ma budowany dekoder na lepszym poziomie niż ampli wówczas połączenie analogowe będzie lepsze, ale jeśli ma to grać na poziomie, który te klocki mogą pokazać to 5 kabelków za 1000zł trudno będzie zmieścić. Wiele lat używałem KD i z moich doświadczeń wynikało że lepsze efekty uzyskiwałem jednak po łączu cyfrowym. DVD A11 oraz Rotel 1067 to urządzenia dobrej klasy więc dobra cyfrówka powinna się sprawdzić.
×