Skocz do zawartości

ssskorpionixxx

Uczestnik
  • Zawartość

    51
  • Dołączył

  • Ostatnio

O ssskorpionixxx

  • Ranga
    (Nie)stały bywalec

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    PL

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Miałem Heco Music Style 900 (poprzednik Aurory) najpierw z Nadem 326, później z nadem 356, a ostatecznie z Atollem in100se. Grało to bardzo dobrze jak na ten pułap cenowy. Słuchałem Aurory 1000 i Celan 902 na Roksanie K3 i Atolu in100se. W moim subiektywnym odczuciu gra to inaczej. Celan gra czysto, sterylnie, według mnie nadaje się i sprawdzi w specyficznej muzyce, gdzie będzie nie do przebcia . Aurora jest bardziej uniwersalna. onkyo 9000 , lub atoll in100 : jak dla mnie zdecydowanie atoll. Muzykalny, fajny bas, dynamika. Niektórzy uważają to za wadę, ale mnie to ujęło, czyli mocno wyeksponowane wokale. Onkyo stłumione, bardziej delikatne, grzeczne. Z budżetem ok 10k, możesz bardziej poszaleć. Nie patrz na ceny katalogowe. Branża jak przyjdzie do zakupu zaproponuje Ci "bardziej atrakcyjne" Na ostatnich odsłuchach zestawiłem Atolla in100se z KEF Q950, odsłuchaj to zestawienie, zdecydowanie lepiej niż aurora w moim subiektywnym odczuciu. Zastanawiałem się czy przesiąść się z in100se na Roksana K3. Zestawiłem te 2 wzmacniacze z aurorą. Różnica w dźwięku nie warta wymiany. Następnie podpiąłem KEF Q950 - Roksan K3 wysunął się na prowadzenie choć niezbyt mocno. Następnie przyszła kolej na kolumny Fyne Audio F502 (równiez w Twoim zasięgu). Tu już Atoll nie dał rady. Roksan z F502 miażdży system. Często proponują Roksana K3 z Tannoy Revolution XT 8F (gitary basowe słabiutko). Moim zadaniem Fyne Audio F502 gra zdecydowanie lepiej. Zestaw do rocka idealny. Perkusja, gitary basowe, gitary...ma moc. Roksana K3 z Tannoy Revolution XT 8F można dostać już za 9999. Natomiast Atola in100se połączył bym z KEF Q950. Słuchałem w rożnych kombinacjach, nady, onkyo, maratzy , audiolaby, atolle z heco, Fyne, Tonoy, Hyperionami, Pylonami, Dali Wybór Roksan K3 + Fyne Audio F502. Muzyka głownie rock i pseudo elektronika, a dalej wszystko oprócz polo disco, muzyki klasycznej i jazzu. Nie licząc odtwarzacza sieciowego CXN v2 który robi za źródło to mniej więcej Twój budżet. + kable Za miesiąc u mnie wszystko będzie grało w salonie 50 m2.
  2. Tak, zdaje sobie sprawę. Jestem ciekaw jaka będzie różnica w odsłuchu np. między takim Chord Clearway albo Kimbe 8PR, a Tellarium Black. I czy różnica będzie warta dołożenia większej ilości złotówek. Wypożyczę głośnikowe: Chord Clearway, Kimbe 8PR, Tellarium Blue i Black interkonekty: Nordost, Inakustik, Albedo Blue, (i tu mnie również kusi Tellarium ) Coś jest jeszcze warte uwagi w przedziale cenowym do Tellarium?
  3. Pomierzone jeszcze raz przedyskutowane uda się zejść do ok 11
  4. Dziękuję za informacje. Tu i ówdzie pochlebnie piszą o Tellurium Q Black II i Q Ultra Blue Speaker..., miał ktoś z nimi kontakt?
  5. Kolumny będą stały po obydwu stronach 4-metrowego okna tarasowego. Nie ma innej opcji, sprzęt musi stać obok. Teoretycznie maksymalnie mogę to skrócić do 11-12 m.
  6. Zakupiony niedawno Roksan K3 + Fyne Audio F502 + CXN v2 W obecnej chwili wszystko pracuje z okablowanie ze starego systemu audio, czyli: Silver Anniversary Xt QED + Interkonekt Melodika Purple Rain + zwykły kabel zasilający. Powód wymiany okablowania : - zmiana lokum, potrzebuje inne długości - zaopatrzenie się w okablowanie jakościowo w miarę adekwatne do posiadanego systemu Słucham wszystkiego, choć baza to rock i alternatywa. Czego oczekuję od okablowania: uzyskanie max tego, co oferuje posiadany system bez zmiany jego obecnej charakterystyki. Choć jest jedno. Poprzedni wzmacniacz Atoll in100se wyrzucał wokale na pierwszy plan. Według jednych wada, a innych zaleta. Mnie osobiście się to podobało. Gdyby lekko podrasować okablowaniem wokale, to bym się nie pogniewał. Gdyby pojawiły się głosy, że mogłem to uczynić wybierając inne klocki to mówię stanowczo nie. Jeżeli chodzi o rock, to posiadany system (w moim subiektywnym odczuciu) robi szach mat innym systemom w porównywalnym przedziale cenowym. Głośnikowe, interkonekt, zasilające. Na jakie zwrócić uwagę, a na które nie. Cenna informacja. Kabla głośnikowego potrzebuję ok. 14 metrów, a w lotto jeszcze nie wygrałem Rozstaw kolumn ok. 4 metry, pomieszczenie salon + kuchania 50m2. Z miejscem odsłuchowym tworzyć będą trójkąt równoboczny. Kolumny stojące swobodnie w odpowiednich odległościach od wszelakich przeszkód architektonicznych. Osobny obwód elektryczny. Kwota jaką mogę przeznaczyć: niech to będzie zdroworozsądkowe podejście do tematu, uwzględniając wartość wszystkich elementów zestawu.
  7. https://www.olx.pl/oferta/atoll-in100se-CID99-IDzZS4u.html#4e30b584c5
  8. Cześć, zauważył ktoś w swoim in100se nierówna prace kanałów ? Jak odkręcam potencjometr od zera to przez chwilę, ok. godz. 7.30 prawa kolumna gra głośniej, im bardziej się odkręca,wszystko się wyrównuje. Wzmak nowy prosto z kartonu.
  9. Despacito w DSD 256 ... to by było coś Na "Chomiku" czy jakoś tak można spotkać JAZZ 24/96 ... robi wrażenie, mocno robi wrażenie. Natomiast dla przykładu Pink Floyd brzmi faktycznie ciszej i delikatniej.
  10. Dodajmy do testowych utworów i uzyskamy odpowiedz "Czemu akurat 1014 kbps to uczciwy FLAC?" - dołączam się do pytania. CD audio -> wav -> 44.1 * 16 * 2 = 1411 kbps (zawsze tyle samo). FLAC -> kbps zależne od stopnia kompresji i "od tego jak mocno skomplikowany pod względem muzycznym jest utwór" Rozumiem, że do porównania lepiej brać utwory, w których dużo się dzieje wtedy koder w flac cudów nie zdziała i bitrate będzie duży, a mp3 przytnie sporo ale skąd to 1014. Trochę subiektywnych odczuć: Zdecydowana większość utworów flac do ściągniecia "nie do końca legalne" z netu to flaki stworzone ze mp3 (uszy bolą). Na co dzień korzystam z TIDAL Hi-Fi (teoretycznie jakość CD, 16/44.1), żona z Spotify Premium (320 kbps) i wspólnie z CD. Różnicę miedzy TIDAL Hi-Fi, a Spotify Premium, nie zawsze ale w większości przypadków słychać. Nie wszystko w Spotify Premium jest w deklarowanej jakości, to samo tyczy się TIDAL Hi-Fi. TIDAL Hi-Fi czasem różni się od tego samego na CD. A teoretycznie powinno być to samo. (ten sam utwór puszczony równolegle na CD i odtwarzaczu sieciowym, obydwa urządzenia podpięte przez zewnętrznego DAC-a i zmiana źródeł) Najpewniej kupić CD. Choć nie zawsze. Nurtuje mnie pytanie, dlaczego jak na płycie jest dopisek "remastered", a płyta pochodzi z n-tego wydania to często jest źle? Empik - > Złota kolekcja -> Dżem Złoty Paw (cicho nagrane, płasko itd) Ostatnio kupiłem płytę O.N.A, 4 wydanie ....skończyło się na tym, że kupiłem na allegro używkę pierwsze wydanie z lat 90. Więc wydając miliony monet na sprzęt, przy spotify nie ma sensu. Choć coś gdzieś pisało, że niebawem będą dostępne również flaki. To się nazywa walka o dobre źródło Więc do Naszego testu najlepiej utwory pobrać z CD ...pewność 16/44. Jeśli komuś zdarza się słuchać muzyki "elektronicznej/specyficznej" to jest fajna stronka z muzyką free w jakości mp3/flac/wav do wyboru: http://www.ektoplazm.com/free-music/man-of-no-ego-web-of-life
  11. Posłuchajcie tego na Waszych systemach: Dire Straits "You and your friend"
  12. Nie zapominaj o stosownej jakości okablowaniu, które będzie kosztowało kwote x. Również przesłuchaj kilka propozycji, każdy lubi co innego.
  13. Dla mnie Onkyo A-9050 z Heco 900 grało za grzecznie, za spokojnie, skromnie, bez wyrazu. Dopiero NAD dociążył i rozkręcił wszystko. I nie przepraszał tak jak Onkyo, że w ogóle gra Jestem tego samego zdania co Note, Klipsche przy dłuższym słuchaniu męczą. Mnie bolały uszy. W obecnej chwili mam NAD-a 356 z tymi 900 i jest bajka
×
×
  • Utwórz nowe...