Skocz do zawartości

Yamaha RXV 461 + nagrywarka DVD Sony RDR HX750 - prośba o pomoc w doborze zestawu


Wiking

Recommended Posts

Witam Wszystkich!

Po przeglądzie niezliczonych stron internetowych i przeczytaniu setek opinii WRESZCIE znalazłem Wasze forum.
Ponieważ jestem laikiem jeżeli chodzi o sprzęt AV, a mam zamiar w końcu zamienić swoją starą (ok. 12 lat) wieżę Philipsa bo padł chyba laser w CD postanowiłem zasięgnąć opinii fachowców. Nie jestem maniakiem dlatego nie chcę sprzętu z górnej półki za spora kasę, ale chciałbym aby był on na czasie, miał możliwości rozbudowania go i mieścił się w kwocie 3000,00 PLN. Na takim zestawie chciałbym posłuchać muzyki (60%), obejrzeć film DVD (40%), nagrać coś z TV na HD i na płytę DVD - czyli wszystkiego po troszku.
Po około 2 tygodniach mętliku w głowie wybrałem coś takiego:

amplituner Yamaha RXV 461B + nagrywarka DVD Sony RDR HX750B + ? jakieś
kolumny.

W grę wchodzi jeszcze amplituner Pionier VSX-516

Teraz odnośnie głośników: nie mam pojęcia jakie wybrać (za ok. 800,00 PLN) czy tylko dwie, czy 5.1 czy 5.0. (pomieszczenie ok. 25m²) - nie mam zamiaru robić koncertów, po prostu posłuchać dobrego dźwięku. (Im więcej głośników tym więcej kabelków, ale lepsza jakość).

Następne pytanie: czy HDMI są mi niezbędne? Dodam, że nie posiadam jeszcze TV LCD icon_lol.gif i jakie okablowanie będę musiał dokupić?

Z góry Wam dziękuję za poświęcony czas i czekam na odpowiedzi icon_biggrin.gif .

Podaję linki do w/w składników zestawu:

SONY RDR HX650B

Amplituner YAMAHA RXV 461 B

Amplituner PIONEER VSX 516 K

Pozdrawiam

Wiking
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do nagrywarki - podajesz model 750 po czym dajesz link do 650? Ze swej strony powiem: im większy HDD tym lepiej, sam mam nagrane już kilkadziesiąt pozycji, których nie mam czasu obejrzeć icon_smile.gif