Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam.

Nie znam się aż tak na sprzęcie audio dlatego postanowiłem zasięgnąć porady icon_smile.gif
Mam w domu zestaw kina domowego LG HT762TZ. W związku ze zmieniającą się technologią chciałbym wyposażyć się w odtwarzacz Blue Ray 3D. Chodzi dokładnie o to, aby kolumny i subwoofer z zestawu LG były kompatybilne z odtwarzaczem Blue Ray. Gdybym że tak powiem posiadał fundusze to nie pierniczyłbym się i kupiłbym cały zestaw kina domowego, ale niestety po zakupie telewizora 3D portfel schudł, więc koszty odtwarzacza Blue Ray 3D chciałbym ograniczyć do minimum icon_smile.gif Ale wiadomo, posiadając TV 3D chciałbym poznać jego wszystkie możliwości. Generalnie mój problem polega na tym, że oferowane odtwarzacze BD są z wtyczkami głośników na chinche, a w posiadanym przeze mnie zestawie LG kable głośnikowe są wtykane typu +/- (przepraszam ale jestem w tym temacie zielony). Czy byłby jakiś odtwarzacz który sprawdziłby się z tymi kolumnami? A może istnieją jakieś przejściówki do tych kabelków?

Tutaj jeszcze specyfikacja posiadanego przeze mnie sprzętu: http://www.lg.com/pl/tv-audio-video/kino-d...dvd-HT762TZ.jsp

Pozdrawiam.
Napisano
Masz zestaw kina domowego LG typu "wszystko w jednym". Niestety ogranicza to możliwości podłączania dodatkowych urządzeń...
Więc nie podłączysz do niego odtwarzacza BR tak, by cieszyć sie wielokanałowym dźwiękiem z BluRaya icon_sad.gif

Natomiast kupując odtwarzacz BR nie będziesz miał w nim wzmacniacza - wyjscia cinch w odtwarzaczu BR służą do wyjścia sygnału audio na telewizor lub wzmacniacz (czy amplituner) celem jego wzmocnienia. Więc nie ma żadnej możliwości podłączenia głośników bezpośrednio pod odtwarzacz BR - z opisu na stronie LG wynika, że masz w swoim LG wejście stereofoniczne "portable-in" (2x cinch lub 1x minijack - wtedy będzie konieczna przejściówka minijack na 2x cinch) i wtedy mógłbyś podłączyć BR i mieć dźwięk stereo.

Pozdrawiam
Napisano