VAT Napisano 29 grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 grudnia 2010 Witam serdecznie. Po zakupie w ostatnich tygodniach P42V20 po nowym roku zamierzam zakupić kolejny sprzęt audio-video. Będę chciał nabyć amplituner, kolumny 5.1 i jakiś odtwarzacz. Obecnie posiadam TV P42V20, oraz Cyfrowy Polsat i Cyfra +. Chciałbym oczywiście to wszystko ze sobą połączyć w taki sposób aby zarówno z odtwarzacza jak i telewizji szedł dźwięk 5.1 oraz obraz HD.Pokój ma 21,2m.Sprzęt będzie w 80% procentach używany do kina domowego (filmy) a pozostałe 20% muzyka.Budżet to maksymalnie 3,5 tysiąca.Prosiłbym też od razu o rade jakie kabelki mam zakupić do połączenia głośników z ampli oraz do połączenia wszystkich innych urządzeń z ampli bo jestem kompletnie zielony. Z góry wielkie dziękuje za rady. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
don Napisano 30 grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 grudnia 2010 przykład zestawu:amplitunery:Onkyo 508 / Denon 1611kolumny:Jamo s606 5.0 + Jamo sub 250 / sub 300http://allegro.pl/jamo-c605-hcs3-sub-nowe-...1382279247.htmlkabelki mają tutaj drugorzędne znaczenie, głośnikowe kup zwykłe miedziane o przekroju 2,5mm, na tył mogą być 1,5mm... w zależności od tunera SAT - aby uzyskać 5.1 wystarczy albo sam kabel HDMI - albo potrzebny będzie optyczny kabel lub coaxial (zależy jakie złącze ma tuner) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VAT Napisano 31 grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 grudnia 2010 Denon odpada bo z tego co wyczytałem brak mu cyfrowych wejść. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pirs Napisano 31 grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 grudnia 2010 A gdzie to wyczytales?Tu masz link ,poczytaj.: http://www.avland.co.uk/aasp/denon/1020/avr1611/avr1611.asp Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...