Skocz do zawartości

Kenwood Ka 9150 kolumny do 2000


Wik.tom88

Recommended Posts

Przede wszystkim, jako nowy forumowicz, pragnął bym przywitać Was wszystkich serdecznie!!!

Bardzo proszę Was również o radę.
Poszukuję jakiś dobrych kolumn do w/w Kenwooda do ceny 2000 zł. Zastanawiam się czy lepiej zainwestować w nówki i mieć gwarancję czy poszukać używek. Jeżeli chodzi to miejsce grania, to mieszkam w pokoju w kształcie litery "L" o pow. ok 25 m2. Jestem jednak studentem i niebawem przeprowadzam się do innego miejsca i pewnie jeszcze wiele razy będę w życiu zmieniał pokoje a razem ze mną i mój sprzęt. Słucham przede wszystkim Jazzu, Bluesa, Funky, Rocka (uwielbiam Pink Floyd). Duża część mojej kolekcji muzycznej zapisana jest na płytach winylowych, więc będzie to często używany nośnik. Ponadto używam też sprzętu do oglądania filmów, ale nie zbyt często.

Z góry dziękuję za odpowiedź
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do takiego wzmak koniecznie musisz szukać używek w tej kwocie. To kwestia szczęscia, żeby trafić dosć szybko cos dobrego i nie zniszczonego, ale naprawdę warto czasem trochę poczekać. Obecnie na allegro są dwie ciekawe aukcje z czego jedna jest nawet bardzo ciekawa ze względu na cenę, ale właśnie się kończy, więc trzeba by się spieszyć.
KEF Q65
Jamo 507
tutaj są jeszcze Kenwood'y, które prawdopodobnie zjedzą wszystkie nowoczesne kolumny na śniadanie, sądząc po widocznych na zdjęciach kolumnach Infinity sprzedawca raczej obeznany w temacie, więc sądzę, że mogą zadziwić jakością, ale nie wiem czy Ci się to zmiesci w pokoju icon_mrgreen.gif
Tak poza tym to warto szukać czegoś w okolicy i pojechać przed zakupem, sprawdzić, przesłuchać!
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach