error20 Napisano 24 maja 2012 Udostępnij Napisano 24 maja 2012 Mój brat zbiera płyty(cd i lp) nazbierałą sie już tego cała sterta, ale nie dorobił sie jeszcze gramofonu ani głośników(komputerowe sie nie licza:P) chcemy mu kupic prezent na urodziny. Mamy 400zł, na gramofon zbiera, wiec chcielismy kupić głośniki. Kupi sie cos sensownego do 400? Najlepiej gdyby można je było podpiąć do laptopa, a w przyszłości do gramofonu.Jako że jestem w tych sprawach zielony zdaje sie na wasza wiedze:)Jeśli to ma jakieś znaczenie to słucha głównie rapu/reggae(zagranicznego).PS: mieszka w bloku wiec bardziej zalezy mu na jakości niż na mocy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 24 maja 2012 Udostępnij Napisano 24 maja 2012 Jeśli w ogóle to tylko i wyłącznie wybierając ze sprzętu używanego. Potrzebujesz wzmacniacza z wejściem PHONO (specjalny stopień korekcyjny dla gramofonów) i dwóch kolumn głośnikowych. Licząc po 200zł za część zestawu jest średnio nawet na rynku wtórnym, gdyby było 600, a najlepiej 800zł to możnaby już wyczarować całkiem niezły zestawik. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
error20 Napisano 24 maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 maja 2012 A sam wzmacniacz za 400? Chodzi mi głównie żeby miał juz coś a on potem powoli bedzie sobie kupować reszte. On nie jest jakims dużym audiofilem wiec napewno nie bedzie kupował bardzo drogiego gramofonu(z reszta nie ma na to pieniedzy) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 25 maja 2012 Udostępnij Napisano 25 maja 2012 Pytasz o nowy czy używany? Nowego nie da się za tyle kupić, nie licząć chińskich produktów, które nie są godne polecenia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...