Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam
Proszę o opinię odnośnie tych kabelków

http://allegro.pl/interkonekt-klotz-high-f...2686856273.html
[ Interkonekt KLOTZ High Fidelity NAKAMICHI ]

Potrzebuję kabli do połączenia mojego CD, ze wzmacniaczem. Poszukuję niedrogich, w miarę poczciwych kabli. Jeśli miałbym zakreślić budżet, to do 150 zł, za komplet.
Nie mam pojęcia i doświadczenia, dlatego proszę o opinie propozycji powyżej. Cena do przyjęcia dla Mnie i wydaje mi się, że nie jest to kulawy produkt.
Oczywiście jestem otwarty na inne propozycje, także kabli używanych.
Dziękuję i Pozdrawiam.
Napisano
Cytat

Witam
Proszę o opinię odnośnie tych kabelków

http://allegro.pl/interkonekt-klotz-high-f...2686856273.html
[ Interkonekt KLOTZ High Fidelity NAKAMICHI ]

Potrzebuję kabli do połączenia mojego CD, ze wzmacniaczem. Poszukuję niedrogich, w miarę poczciwych kabli. Jeśli miałbym zakreślić budżet, to do 150 zł, za komplet.
Nie mam pojęcia i doświadczenia, dlatego proszę o opinie propozycji powyżej. Cena do przyjęcia dla Mnie i wydaje mi się, że nie jest to kulawy produkt.
Oczywiście jestem otwarty na inne propozycje, także kabli używanych.
Dziękuję i Pozdrawiam.

Mam dokładnie te przewody.
Według mnie troszkę więcej góry mam niż w kablach sommercable spirit xxl
Ale w ślepym odsłuchu - nie uwierzę że ktoś by je odróżnił
CD mam wypożyczone od stelaudio a wzmacniacz to nad 317 i kolumny KEF iq3
Na fajnie zrobionych płytach basu jest akurat

Genesis "selling england ...." boskie

acha miałem jakieś takie czerwone kabelki za 200-300zł - według mnie nie ma sensu dopłacać icon_smile.gif
Napisano
Dzięki za odpowiedż.
Ja słucham na Sansui 717 i Kappach 7.2. Okazyjnie dokupiłem kable głośnikowe Xindak sc-01. Reszta łączeń to ,,kapota,, icon_neutral.gif .
Pomyślałem więc, że najwyższa pora to zmienić. Jak pisłem nie szukam czegoś bardzo drogiego, ale te wyglądają na solidne. Mają dobre końcówki, kabel też nie jest kiepski, chyba... icon_smile.gif