wisniowy79 Napisano 14 grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 grudnia 2012 Witam,Niedawno zostałem posiadaczem następującego zestawu:DENON DRA-365DENON DCD-735Chciałbym zakupić do tego zestaw kolumn do 1500 PLN.Z uwagi na to, że jestem kompletnie zielony w temacie, chciałbym zasięgnąć Waszych opini....Będę bardzo wdzięczny za pomoc.... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Angel Napisano 14 grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 grudnia 2012 Szkoda Panie Wiśniowy i zielony, że nie poczytałeś innych wątków. wiedziałbyś co należy napisać, by Ci mógł ktoś coś w miarę sensownego polecić. Czyli.Jakiej wielkości masz pomieszczenie?Jak umeblowane (jaka akustyka - jak nie wiesz spójrz do innych wątków)?Jakiej muzyki słuchasz? Jakie brzmienie preferujesz?Masz jakieś kable (głośnikowe i interkonekty), jakie?Przez zestaw kolumn rozumiesz dwie kolumny stereo (lewa i prawa)?Czy kolumny mogą być używane (masz szansę mieć dźwięk dużo lepszej jakości niż z nowych)? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wisniowy79 Napisano 14 grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 grudnia 2012 przepraszam i juz sie poprawiam, pokój ma około 25m2Pokój jest prawie pusty, wisi telewizor stoi stół i narożnikZ rodzajem muzyki będzie trudniej, bo słucham wszystkiego, Queen, Pink Floyd, Phil Colins, U2 słucham także sporo radiaNie posiadam żadnych kabli do kolumnInteresuje mnie tylko stereoKolumny raczej nowe, chcę zakupić na raty... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...