bandzior85 Napisano 24 kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 kwietnia 2013 To mój pierwszy temat więc na wstępie chcę się przedstawić.Cześć Wszystkim jestem Grzesiek - początkujący w temacie sprzętu audio.A teraz do rzeczy o co mi chodzi.Temat oklepany i maglowany w tą i z powrotem ale liczę na Waszą wyrozumiałość i pomoc ze względu na mój brak wiedzy.Proszę o pomoc w wyborze kolumn do kwoty około 1000zł za paręSprzęt jaki na tą chwile posiadam to amplituner Yamaha htr-3064 + komplet głośników Prism Onyx 100, zestaw sprzedawany do niedawna w wielu sieciach rtvNie jestem jakimś specjalnym audiofilem ale słyszę, że tym głośnikom trochę brakuje do przyzwoitej jakości dźwięku tym bardziej że lubię sobie czasem głośniej posłuchać muzyki.To co samemu udało mi się poszukać to:http://www.redcoon.pl/B445704-TAGA-Harmony...-pod%C5%82ogowehttp://www.redcoon.pl/B322055-Heco-Victa-5...-pod%C5%82ogowehttp://www.redcoon.pl/B276341-KODA-CV-65F_...-pod%C5%82ogoweWizualnie najbardziej podobają mi się pierwsze Tagi ale mało jest w necie opinii na ich tematBędę wdzięczny za wszelką pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 24 kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 kwietnia 2013 Witaj,podaj proszę więcej informacji, dopiero wtedy będę w stanie podać Ci propozycje, które będą optymalnie dopasowane do Twoich preferencji.Przede wszystki jak duże masz pomieszczenie odsłuchowe, jakie gatunki muzyczne zazwyczaj słuchasz, jakie preferujesz brzmienie, jakie masz wymagania/sugestie w kwestii wyglądu i kolorystyki kolumn.Czekam na szczegóły. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...