Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Djinly

Jaki wzmaciacz

Recommended Posts

WItam
niedawno nabylem owe glosniki Dali 850 i poszukuje wzmaciacza co moglby mi pomoc udzwignac moc tych glosnikow. moj budzet to oko 1000zl mniej wiecej fajnie by bylo znalesc okazje za 500 ale za dobry sprzet jestem w stanie zaplacic do 1000zl +

Dziekuje za szybka odpoweidz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sądzisz, że "moc" jest tu najważniejsza? Ciekaw jestem co rozumiesz przez moc kolumn?
Jedno jest pewne. Zbyt słabego ani marnego jakościowo wzmacniacza do tych kolumn nie podłączysz.
Szkoda, że nie napisałeś nic o swoich preferencjach brzmieniowych. Czytasz podobne tematy na tym lub innym forum?
Kolumny są bardzo fajne, prezentują już naprawdę dobry poziom jakościowy. Nie wiem, czy "opędzisz" się wzmacniaczem za 500zł?
Poszukamy, ale to przedział cenowy dość mocno okupowany. Nie od razu możesz coś dobrego dostać.
A tak na marginesie. Pisz uważniej i używaj polskich znaków (ogonki itp.) bo Cię moderator o...bjedzie.
icon_mrgreen.gif
A podziękujesz (zobaczymy icon_wink.gif ) jak kupisz wzmacniacz i Ci się spodoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W sumie to nie chodzi mi tylko moc ktora moge wyciagnac z wznacnacza, bardziej chodzi mi o jakos dziewku slucham muzyki elektronicznej glownie interesuje mnie pelne brzmienie i dosyc wyrazny bass ale zeby nie tlumil przy tym innych dzeiwkow. Na jednym z forum zaprononowano mi Yamaha DSP-AX1 oraz Yamaha RX-797 co o Tym myslicie ? Niestety mieszkam poza granicami kraju i nie mam mozliwosci ich dostania moze bd probowac sciagnac cos z Polski lecz nie wiem kiedy zawitam do kraju.

Ps. Najmocniej przepraszam za nie uzywanie polskich znakow lecz pracuje na firmowym kompie i nie moge wgrac tu poskich znakow. Mam nadzieje ze moderatorzy przymkna na to oko. Dziekuje z gory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie odpowiedziałeś mi co to jest Twoim zdaniem moc kolumn? Czekam icon_biggrin.gif
Jeśli jeszcze raz napiszesz bass, to ja się obrażę i nic więcej nie napiszę.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bass
Piszemy niskie tony albo bas.

Ciekaw jestem kto i dlaczego polecił Ci te amplitunery Yamahy. Pierwszy to kiedyś topowy amplituner kina domowego. Pewnie nieźle zagra w stereo, ale po co Ci taki amplituner? Chyba, że jakiś rewelacyjnie tani.
Drugi, to amplituner stereo, ale jak dla mnie w tej cenie można lepiej.
A w jakim kraju teraz mieszkasz? Może na ebayu czy innym portalu aukcyjnym by się coś ciekawego kupiło?
I jeszcze takie pytania, ważne. Jaką powierzchnię ma Twój pokój (ten albo docelowy) i jakie masz albo planujesz źródło dźwięku. Bo przyszedł mi do głowy ciekawy pomysł. A nie zamierzasz kupić odtwarzacza CD?

Co do znaków, to w tej sytuacji moderator na pewno przymknie oko icon_wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ps. znalazlem eltax avr 900 nie mam pojecia czy dobry ale jest w przystepnej cenie 750zl co myslicie ?

moc kolumn chodzi mi o wykorzystanie ich potecjalu icon_razz.gif Polecono mi rowniez Harman Kardon HK 680 oraz Harman Kardon HK 690 Aktualnie przebywam w Norwegi ciezko tu dostac wzmacniacz w dobrej cenie wszystkie na ktore patrzylem zaczynaja sie od 4tys ... wiec to dosyc duzy wydatek. Glosniki stoja w pokoju 6m na 4m w sumie nie jestem pewien icon_razz.gif chodz nie powiem ze nie bd ich przenosil do salonu na czas imprez 8m na 6m Apropo zrodla dziewku myslalem nad laptopem mam troche swojej muzyki pozatym Spotify to moja glowna biblioteka icon_smile.gif ew. moglbym sie na cos skusic jakis Cd dobry tylko zebym zamknal sie w dobrej cenie icon_smile.gif Sorry za ten bas jeszcze raz xD nie zwrocilem na to uwagi Edytowano przez RoRo
Odpowiadając na post poprzednika bezpośrednio po nim nie ma sensu go cytować!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mój znajomy napędza dali 450 rotelem 980, mówił, że uzyskał najlepszą synergie więc może coś w tą stronę ?
Co do laptopa to nie pozostaje nic innego jak zew karta dzwiękowa, chyba, że masz wyjście cyfrowe w laptopie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Djinly raczysz sobie żartować w sprawie cen w Norwegii. Chyba taniej już się nie da

Wystarczy tydzień na finn.no (może nie do połowy sierpnia) a można takie mega cuda kupić że.....

Jeśli potrzebujesz pomocy nie ma problemu
NAD
Marantz
Denoon
Yamaha
Rotel
cokolwiek

Kilka dni temu był NAD 372 w Stavanger za 1500nok ca.750pln

Jestem od dłuższego czasu w temacie bo pomagam znajomym coś kupić

Dwa tygodnie temu kupiłem
Rotel 960 plus tuner i cd kolumny Mission M33 (nie 33i) cały zestaw 1800nok
Wcześniej
Marantz PM65 i CD 63MkII plus podłogówki Patos Lyric 301 kable Nordost flatline 1500nok 750pln
Nad 350 plus tuner i cd kolumny BW602 s2 org satywy 2000nok 1000pln

Dla siebie kupiłem NAD 355bee (grał jako p.wzm.) przed Carwin Vega 2400nok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Co do znaków, to w tej sytuacji moderator na pewno przymknie oko icon_wink.gif

W takiej sytuacji - nie ma sprawy icon_wink.gif

A co do cen używanego sprzętu w Norwegii - faktycznie nie powinieneś narzekać.
Płyty też bywają w bardzo sympatycznych cenach...

Pozdrawiam
PS. Warto wrzucić w informacji o sobie (Profil - edycja) miejsce zamieszkania/przebywania. Będzie łatwiej dla innych coś sensownego zasugerować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzieki wielki za przymkniecie oka icon_smile.gif
Apropo cen w norwegi hmm roznie to bywa ale z tego co mowisz to rzeczywiscie tanio tylko ze ja mieszkam w beren do stavanger mam kupe drogi icon_razz.gif wiec w sumie szukam czegos na miejscu zeby zlapac. Problem jest taki ze srednio sie znam i szukanie jakiego kolwiek sprzetu to troche jak czarna magia icon_smile.gif nie chcialbym napalic sie na jakis wzmacniacz ktory popsuje mi frajde :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja podobnie jak Excalibue myślałem też o Rotelu albo NAD'zie a ten pomysł, to końcówka mocy. Gdybyś miał niedrogi nawet odtwarzacz z regulowanym wyjściem (variable) , to mógłbyś sterować głośnością takiej końcówki, zanim nie uzbierasz na sensowny przedwzmacniacz. Do Dali 850 warto dać coś dobrego, bo to naprawdę dobrze grające kolumny. Jasne, że zagrają z niedrogim wzmacniaczem, ale to nie będzie takie granie na jakie je stać. No chyba, że będziesz używał więcej niż jednego źródła, wówczas końcówka odpada.
Granie z komputera, to średni pomysł. A jeśli już, to potrzebny Ci dobry DAC, który co najmniej parę stówek będzie kosztował (używany).
Iambr proponuje Ci pomoc w Norwegii, więc może skorzystaj, skoro jest obeznany z tamtym rynkiem second hand.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jesli chodzi o pomoc jestem otwarty, wysylka wzmacniacza to kwestia 200nok wiec koszt nie wielki. Gwarantuje, ze za kwote do 2000nok tj 1000pln mozna przebierac. (przepraszam za brak polskich znakow.

Jesli tylko dasz znac to pomoge, napisz tylko gdzie mieszkasz to znajde cos blisko ciebie, odbierzesz sprawdzisz osobiscie.

Nigdy nie bylem zwolennikiem NAD-a ale po ostatnich doswiadczeniach polecilbym 355 lub starszy 352 a na pewno 372.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
napisalem ci w wiadomosci kontakt do mnie czekam na odzew dzieki z gory za pomoc icon_smile.gif

Ps. f1angel moglbys rozwinac troche temat aporo *DAC* i jak to wyglada bo mam srednie pojecie o tym dziekie z gory icon_smile.gif Edytowano przez RoRo
Odpowiadając na post poprzednika bezpośrednio po nim nie ma sensu go cytować!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam ponownie i przepraszam za ten post ale jestem totalnym laikiem i nie wiem jak to dziala ^^
w kazdym badz razie znalazlem pare wzmacniaczy w nawet ok cenach tak mi sie wydaje icon_smile.gif tylko ze w kazdy jest napisane ze ma np. 5x105W Jakich wspolczynikow powinnienem szukac ?

podam nazwy tego co znalazlem moze wam to pomoze i przy okazji mi bo srednio wiem czego szukac w sumie icon_smile.gif

Sony reciever str-de685
Yamaha RX-V463
Yamaha RX-V461
Pioneer VSX-527 Receiver ( ten jest nowy prosto ze sklepu jest na niego przecena 30% ) icon_smile.gif
Harman Kardon AVR 235

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A co tu rozwijać temat DACa. To po prostu przetwornik cyfrowo-analogowy. Jeśli będziesz słuchał muzyki z komputera, on poprawi dźwięk, by dało się tego słuchać na przyzwoitym sprzęcie stereo.
http://allegro.pl/sprzet-audio-dla-domu-dac-76328
No właśnie STEREO a Ty proponujesz tu jakieś amplitunery do kina domowego. To się nie nadaje do słuchania muzyki. Wzmacniacz stereo to 2x(ileś tam)watów a nie 5x... .
A muzyki jakiej słuchasz, bo nie napisałeś, albo przegapiłem?
Nie kombinuj, tylko poproś kolegę o poszukanie Ci fajnego wzmacniacza stereo. Niech będzie Rotel.
Czemu jesteś uparty i nie chcesz słuchać dobrych rad bardziej doświadczonych w tym temacie, tylko wymyślasz jakieś dziwne rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Widzialem tego Nad-a napisalem juz do kolesia zobaczymy co odpisze icon_smile.gif hmm a jak te glosniki moze kupil bym komplet i sprzedal glosniki co myslisz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Carvin Vega jest bardzo popularny w Norwegii warto posluchac ale nic ciekawego o nich nie slyszalem. Jak swoj 355 kupilem pol roku temu za 2400 i to byla dobra cena. Mozesz go brac z zamknietymi oczami, jest rowniez wejscie na media typu mp3-ka na przednim panelu. Ja wczesniej mialem Rotela RA04 kupilem nowy, ale ten NAD to polka wyzej i to slychac uwiez mi na slowo. Pozdrawiam

Mysle ze bez problemu pogonisz kolumny za 1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niestety koles od NAD-a nie odpisuje :/ napisalem mu juz 2 razy i cisza icon_sad.gif wiec pewnie poszlo

ALe dzisiaj pojawilo sie ONKYO TX-NR515 za jakies 750zl w pl patrzylem na ceny i sa po 1500zl + wiec w sumie dobra okazja tylko zastanawiam sie jak to dziala czy ktos mial przyjemnosc i czy bd ladnie chodzic z Dali 850. z tego co czytalem jest mozliwosc puszczenia muzyki z Spotify.a wiec calkiem mi odpowiada w sumie co myslicie ?

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43096077

Wiem ze to do kina domowego ale moze nada sie do moich glosnikow ? czy lepiej poczekac na cos lepszego ? Edytowano przez RoRo
Korzystaj z funkcji EDYTUJ by uzupełnić swoją wypowiedź zamiast pisać jeden swój post pod drugim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kup Onkyo i nie zadawaj sobie bólu, bo i tak nie zrobi ci to różnicy.

NIE MASZ PUNKTU ODNIESIENIA!!!

Fajny kombajn do młucenia żyta icon_lol.gif

Jak podłączysz to Onkyo to posłuchaj tydzień i wpadnij do mnie na kawkę,
Odpalimy tego NADa i zobaczysz jaka jest różnica.

Zapraszam

Moj numer masz na fejsie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niestety Onkyo poszedl szybciej niz zdazylem otworzyc ponownie oferte czekam dalej w takim badz razie icon_sad.gif

Edytowano przez RoRo
Odpowiadając na post poprzednika bezpośrednio po nim nie ma sensu go cytować!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wykaż odrobinę cierpliwości, poczekaj tydzień bo jeszcze wszyscy są na wakacjach i nie ma żadnego ruchu w sprzęcie. A jeśli chcesz coś kupić to dzwoń, nie pisz maili.

Ok. Ten NAD jest do wzięcia z kolumnami, rozmawiałem z kolesiem, jutro można go zabrać. Jesteś zainteresowany? Zadzwoń do mnie numer masz na fejsie. Edytowano przez RoRo
Korzystaj z funkcji EDYTUJ by uzupełnić swoją wypowiedź zamiast pisać jeden swój post pod drugim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×