mariodgl Napisano 3 lutego 2014 Napisano 3 lutego 2014 Witam jestem posiadaczem kolumn Visaton tylko nie jest w stanie powiedzieć jaki to model. Jestem w trakcie poszukiwania wzmacniacza pod te kolumny aby podłączyć to do kompa ale w tych tematach jestem totalnie zielony jedyne co wiem to jaki jest głośnik wysokotonowy i tyle. Dziękuję za każdą pomoc jeżeli zły dział to prosiłbym o przeniesienie Kolumna Visaton Odpisz, cytując
zieluwid Napisano 3 lutego 2014 Napisano 3 lutego 2014 Witam.Wygląda na to, że te kolumny to VISATON VIB 2000. To co znalazłem na temat tych kolumn :Moc znamionowa 110W, 8 Ohm,pasmo 32Hz-30kHz,średnia efektywność 87-88dB, obudowa: wysokość 940,270x340mm, bass-reflex,MDF 18mm,wytłumiona materiałem oferowanym przez VISATON,waga ok.22kg/szt, wykończenie:STIUK(odcienie lekko palonej cegły),pokryty woskiem, połysk satynowy, ciekawy wizualny efekt,głośniki:VISATON niskotonowy WSP21S 8 Ohm (polipropylenowa membrana dająca „miękki i niski” bas),duży wychył liniowy membrany 20 mm!; wysokotonowy kopułkowy DSM25FFL 8 Ohm(tytanowa membrana, cewka chłodzona ferrofluidem),zwrotnica 2-drożna,cewka z rdzeniem ferrytowym (tylko niskotonowy), pozostałe cewki powietrzne, kondensatory foliowe(VISATON,Jantzen), rezystory niskoszumowe,gniazdo Bi-wiring pozłacane,okablowanie wewnątrz: miedź beztlenowa srebrzona. A co wyboru wzmacniacza, to nawet nie podałeś przedziału cenowego. Pominąłeś zakładkę, która będzie pomocna w podaniu kilku istotnych informacji. Odpisz, cytując
mariodgl Napisano 3 lutego 2014 Autor Napisano 3 lutego 2014 Dziękuję, co do ceny na wzmacniacz hmm myślę o max 200zł mile widziane coś używanego Odpisz, cytując
zieluwid Napisano 3 lutego 2014 Napisano 3 lutego 2014 Propozycja wzmacniacza :http://allegro.pl/marantz-pm-30-wzmacniacz...3936603570.html [ MARANTZ PM-30 ]Taki kabel będzie Ci potrzebny, do poprowadzenia sygnału z komputera :http://allegro.pl/kabel-mini-maly-jack-3-5...3866251032.html [ VITALCO Jack 3,5mm - 2RCA ] Odpisz, cytując