mariodgl Napisano 3 lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 lutego 2014 Witam jestem posiadaczem kolumn Visaton tylko nie jest w stanie powiedzieć jaki to model. Jestem w trakcie poszukiwania wzmacniacza pod te kolumny aby podłączyć to do kompa ale w tych tematach jestem totalnie zielony jedyne co wiem to jaki jest głośnik wysokotonowy i tyle. Dziękuję za każdą pomoc jeżeli zły dział to prosiłbym o przeniesienie Kolumna Visaton Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 3 lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 lutego 2014 Witam.Wygląda na to, że te kolumny to VISATON VIB 2000. To co znalazłem na temat tych kolumn :Moc znamionowa 110W, 8 Ohm,pasmo 32Hz-30kHz,średnia efektywność 87-88dB, obudowa: wysokość 940,270x340mm, bass-reflex,MDF 18mm,wytłumiona materiałem oferowanym przez VISATON,waga ok.22kg/szt, wykończenie:STIUK(odcienie lekko palonej cegły),pokryty woskiem, połysk satynowy, ciekawy wizualny efekt,głośniki:VISATON niskotonowy WSP21S 8 Ohm (polipropylenowa membrana dająca „miękki i niski” bas),duży wychył liniowy membrany 20 mm!; wysokotonowy kopułkowy DSM25FFL 8 Ohm(tytanowa membrana, cewka chłodzona ferrofluidem),zwrotnica 2-drożna,cewka z rdzeniem ferrytowym (tylko niskotonowy), pozostałe cewki powietrzne, kondensatory foliowe(VISATON,Jantzen), rezystory niskoszumowe,gniazdo Bi-wiring pozłacane,okablowanie wewnątrz: miedź beztlenowa srebrzona. A co wyboru wzmacniacza, to nawet nie podałeś przedziału cenowego. Pominąłeś zakładkę, która będzie pomocna w podaniu kilku istotnych informacji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariodgl Napisano 3 lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 lutego 2014 Dziękuję, co do ceny na wzmacniacz hmm myślę o max 200zł mile widziane coś używanego Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 3 lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 lutego 2014 Propozycja wzmacniacza :http://allegro.pl/marantz-pm-30-wzmacniacz...3936603570.html [ MARANTZ PM-30 ]Taki kabel będzie Ci potrzebny, do poprowadzenia sygnału z komputera :http://allegro.pl/kabel-mini-maly-jack-3-5...3866251032.html [ VITALCO Jack 3,5mm - 2RCA ] Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariodgl Napisano 3 lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 lutego 2014 Muszę jeszcze do środy poczekać na kase także jakby były jeszcze jakieś inne ciekawe to rozważę propozycje;) Dziękuję bardzo za pomoc;)A przeglądałeś może tablica.pl? Tam też często jest dużo ciekawych rzeczy i czasami taniej niż na allegro Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 3 lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 lutego 2014 Jeżeli do środy zmieniłby się Twój budżet, to warto by się jeszcze zastanowić nad takim wzmacniaczem :http://allegro.pl/grundig-fine-arts-v1-swi...3930657295.html [ GRUNDIG FINE ARTS V1 ]Możesz poczytać o nim na tym Forum.Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Angel Napisano 3 lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 lutego 2014 Z tym, że głupoty gość wypisuje o mocy tego wzmacniacza. Ma on 40W przy 8 omach a 100W, to moc muzyczna przy 4 omach.Poza tym to nie top model, choć wzmacniaczyk całkiem fajny. I można kupić trochę taniej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariodgl Napisano 4 lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 lutego 2014 Cytat Z tym, że głupoty gość wypisuje o mocy tego wzmacniacza. Ma on 40W przy 8 omach a 100W, to moc muzyczna przy 4 omach.Poza tym to nie top model, choć wzmacniaczyk całkiem fajny. I można kupić trochę taniej. Proponujesz coś innego? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 4 lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 lutego 2014 Raczej chodzi o to, że sprzedający z tej aukcji nazwał V1 najwyższym modelem, co jest nieprawdą. W innym temacie, była też mowa o wzmacniaczu Grundig Fine Arts, tylko, że był to FA V3. Tam załączyłem tabelę, ze specyfikacją całej serii. Możesz sprawdzić tutaj :http://forum.audio.com.pl/index.php?showto...mp;#entry105444 [ Tanie stereo do 18 m2 ]Kliknij na zdjęcie, są tam wszystkie niezbędne informacje o tych modelach. Widać także, który z nich jest top, a który bottom line. Tak czy inaczej, wzmacniacz jak najbardziej wart polecenia. Jeżeli chodzi o cenę, to faktycznie czasami niewiele więcej trzeba dołożyć, żeby kupić model wyżej. Stąd, gdyby V1 trafił się taniej, to jeszcze lepiej. A może spróbuj potargować cenę ze sprzedającym. Oczywiście, jeżeli ten wzmacniacz Cię interesuje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariodgl Napisano 4 lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 lutego 2014 Znalazłem ten wzmacniacz grundiga za 219zl http://allegro.pl/fine-arts-v-1-by-grundig-i3945117758.html więc jak już to nie ma sensu targować się z tamtym;) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 4 lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 lutego 2014 Śmiało możesz brać jak znalazłeś taniej. Byle był sprawny i nie wyglądał gorzej od poprzedniego. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 4 lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 lutego 2014 Przede wszystkim - zobacz, kto sprzedaje tego Grundiga V1 Jest całkowicie sprawny i wygląda nie gorzej!!!Wyślij szybko mail do naszego Kolegi - z takiego źródła możesz brać w ciemno!!! Cytat A przeglądałeś może tablica.pl? Tam też często jest dużo ciekawych rzeczy i czasami taniej niż na allegro Niestety na "tablicy" ciężko jest coś znaleźć...trzeba szukać po konkretnych nazwach - bo niestety podział na kategorie jest bardzo ubogi.Raczej jak znajdziesz coś ciekawego - podaj link i napisz, czego dotyczy.No ale chyba sprawa jest już wyjaśniona jeśli chodzi o wzmacniacz Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariodgl Napisano 4 lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 lutego 2014 Dopiero teraz zobaczyłem od kogo ten wzmacniacz no faktycznie nic tylko brać ale najpierw ugadać dobrą cenę z przesyłką Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madas Napisano 4 lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 lutego 2014 kolumny ? chyba wzmacniacz i lepszego wyboru już nie będzie totalnie zaufany sprzedawca Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 4 lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 lutego 2014 Cytat no faktycznie nic tylko brać ale najpierw ugadać dobrą cenę z przesyłką Cenę to już masz dobrą!!!Doświadczenie sprzedającego - BEZCENNE!Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 4 lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 lutego 2014 Oooo, zgapiłem się, kto sprzedaje . Można brać w ciemno ! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts