pirat_sc Napisano 8 stycznia 2015 Udostępnij Napisano 8 stycznia 2015 Witam wszystkich.Jestem świeżakiem i totalnie nie znam się na kinach domowych/podłączeniach idt. dlatego prosze o lekką wyrozumiałość ;DPewnego dnia robiąc porządki w magazynku znalazłem stare kino domowe które było nieużywane przez lata,stało i tylko sie kurzyło..więc postanowiłem zabrać wszystkie kolumny do domu z nadzieją że je jakoś podłącze i tu powstaje problem. Jak to zrobić? Czy istnieje możliwość podłączenia spzretu w jakis magiczny sposob do komputera tzn laptopa?Zebrane dane na temat kina:Firma: Akira2x Duże głosniki model :GW-26B/FS2x Mniejsze model:GW-26B/SSTaki podłużny średniej wielkości model: GW-26B/CSZnalazłem do tego też kable jakieś zwykłe najprostsze kabelki-z izolacji wystaje zwykły drut nie ma tam żadnych końcówek itd ;DMam też amplituner tak to się chyba zwie też Akiry ale chyba coś nie działa ;dPytanie moje jest takie czy ktoś wie co to za sprzęt? Czy da się go jakoś podłączyc pod kompa? Czy musze kupić jakis nowy wzmacniacz czy amplituner?Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedźPozdrawiam Łukasz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 9 stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 stycznia 2015 Sprzęt tej marki można było jakiś czas temu spotkać w Biedronce. Również artykuły typu np. maszynki do strzyżenia. Były to rzeczy tanie ale dość przyzwoitej jakości wykonania. Co do jakości dźwięku nie mogę się wypowiadać bo ich nie znam . Nie spodziewał bym się jednak nazbyt wiele. Do ich podłączenia przydał by się jakiś niedrogi amplituner AV ( działający). Można spróbować reanimować niesprawną Akire . Innej magicznej metody podłączenia laptopa za bardzo nie widzę. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...