Skocz do zawartości

zestaw ampli+głośniki pokój 20m2


rossi

Recommended Posts

Od ponad 10 lat jestem chory na sprzęt grający, a muszę powiedzieć że nie znam się na tym, chociaż wiem czego potrzebuję. Nigdy nie miałem żadnego zaawansowanego sprzętu audio oprócz zwykłych małych odtwarzaczy kaset po magnetofony, ale zawsze marzyłem o czymś co zagra super. Zatem potrzebuję Waszej pomocy.

Co mamy:
Pokój ~20m2 (4x5m) na dłuższej ścianie telewizor SMART pod nim szafka RTV, obok szafki, kanapa na przeciw telewizora.

Czego potrzebuję:
Dobrze grających głośników, amplitunera z obsługa multimediów (DLNA, spotify). Niestety obok telewizora nie mam miejsca żeby postawić kolumn podłogowych, pod telewizorem jest szafka rtv (zdjęcie), zatem musiałyby raczej stać na rtv'ce lub powieszone na scianie obok telewizora (pytanie co bedzie jak po kilku latach nei zmienie TV na większy ...), mozna pociagnac tez jakies glosniki na przeciwna sciane i ustawic po rogach kanapy ... sprzet ma sluzyc do wszystkiego. Chciałbym, żeby grał czysto, bez dudnienia nawet przy cichym słuchaniu muzyki z plików mp3, sieci, czy płyt.

Budżet: max 2500zl

Niby to takie proste i prawie wszystkie posty na tym forum przeczytane ale absolutnie nie mam pojęcia co sobie zafundować.
Zaproponujcie proszę odpowiednią konfigurację na take potrzeby.

Pomożecie?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

zatem musiałyby raczej stać na rtv'ce lub powieszone na scianie obok telewizora (pytanie co bedzie jak po kilku latach nei zmienie TV na większy ...), mozna pociagnac tez jakies glosniki na przeciwna sciane i ustawic po rogach kanapy


1) Co będzie jak zmienisz tv na większy, a będzie większy, a kolumn i tak tam nie wstwisz bo rozstaw jaki ? 1,2- 1,4metra, w dodatku wnęka, więc dźwiek rezonujący z pogłosem.