kazaa Napisano 18 sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 18 sierpnia 2015 Witam,po remontach zmieniam koncepcję audio, stare głośniki 5.1 m-audio wyrzucam i do mojego amplitunera Onkyo TX-SR502 zamówiłem 2 kolumny pylon pearl 25. Żona naciska żeby pasowało do mebli więc w białym połysku za dużego wyboru nie miałem. Zrezygnowałem z subwoofera, w bloku nie jest to szczęśliwe rozwiązanie, pozostaje mi pomyśleć nad tylną częścią. Tutaj pytanie to fachowców, bo jestem amatorem i zestaw potrzebuje to lepszego dźwięku głównie podczas oglądania filmów. Chciałbym dołożyć na tył 2 głośniki satelitarne, mam jednak ograniczenia - muszą być małe i w białym połysku. Czy znajdę coś ciekawego, czy warto sobie tym zaprzątać głowę ? Instalację mam przygotowaną z góry dziękuje za pomoc Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Angel Napisano 20 sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 20 sierpnia 2015 Jak dla mnie w tym zestawieniu widziałbym jedynie kolumny Pylona:http://pylonsklep.pl/pl/kolumny-pearl-monitor-bialy-hg.html Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazaa Napisano 20 sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 sierpnia 2015 (edytowany) dzięki, chciałem je zamówić, ale są za duże do mojego małego kącika z tv... lepiej zostać przy 2 kolumnach i nie bawić się w jakiś proste małe głośniki surround ? Edytowano 20 sierpnia 2015 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio pod nim - nie ma sensu cytowac go w całości. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Celdur Napisano 20 sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 20 sierpnia 2015 Zależy co jest Twoim priorytetem, muzyka w stereo czy filmy w surround.Jeśli muzyka to zostaw tylko Pylon 25. Oglądam filmy jedynie w stereo (kiedyś tylko w 5.1)i jakoś mi tych pozostałych głośników nie brakuje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...