kazaa Napisano 18 sierpnia 2015 Napisano 18 sierpnia 2015 Witam,po remontach zmieniam koncepcję audio, stare głośniki 5.1 m-audio wyrzucam i do mojego amplitunera Onkyo TX-SR502 zamówiłem 2 kolumny pylon pearl 25. Żona naciska żeby pasowało do mebli więc w białym połysku za dużego wyboru nie miałem. Zrezygnowałem z subwoofera, w bloku nie jest to szczęśliwe rozwiązanie, pozostaje mi pomyśleć nad tylną częścią. Tutaj pytanie to fachowców, bo jestem amatorem i zestaw potrzebuje to lepszego dźwięku głównie podczas oglądania filmów. Chciałbym dołożyć na tył 2 głośniki satelitarne, mam jednak ograniczenia - muszą być małe i w białym połysku. Czy znajdę coś ciekawego, czy warto sobie tym zaprzątać głowę ? Instalację mam przygotowaną z góry dziękuje za pomoc Odpisz, cytując
Angel Napisano 20 sierpnia 2015 Napisano 20 sierpnia 2015 Jak dla mnie w tym zestawieniu widziałbym jedynie kolumny Pylona:http://pylonsklep.pl/pl/kolumny-pearl-monitor-bialy-hg.html Odpisz, cytując
kazaa Napisano 20 sierpnia 2015 Autor Napisano 20 sierpnia 2015 (edytowany) dzięki, chciałem je zamówić, ale są za duże do mojego małego kącika z tv... lepiej zostać przy 2 kolumnach i nie bawić się w jakiś proste małe głośniki surround ? Edytowano 20 sierpnia 2015 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio pod nim - nie ma sensu cytowac go w całości. Odpisz, cytując
Celdur Napisano 20 sierpnia 2015 Napisano 20 sierpnia 2015 Zależy co jest Twoim priorytetem, muzyka w stereo czy filmy w surround.Jeśli muzyka to zostaw tylko Pylon 25. Oglądam filmy jedynie w stereo (kiedyś tylko w 5.1)i jakoś mi tych pozostałych głośników nie brakuje. Odpisz, cytując
kazaa Napisano 20 sierpnia 2015 Autor Napisano 20 sierpnia 2015 (edytowany) dzięki, wrzucam na początek i tak pylony i zobaczymy jak to wyjdzie Edytowano 20 sierpnia 2015 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio pod nim - nie ma sensu cytowac go w całości. Odpisz, cytując