Skocz do zawartości

Zestaw stereo do 2,5 tyś zł


Name25

Recommended Posts

Witam
na wstępie zaznaczam, że w temacie sprzętu muzycznego jestem laikiem, do tej pory muzyki słuchałem głównie na słuchawkach(Sony mdr-1a) oraz na głośniku bt(JBL Charge 2) .Chciałbym jednak kupić zestaw stereo do 2,5 tyś zł(możliwa dopłata).Wymiar pomieszczenia, w którym będzie sprzęt to około 8m2.Muzykę będę słuchał głównie z płyt CD oraz czasem z laptopa.Muzyka jakiej słucham to głównie Rap poza tym muzyka klasyczna, rock.
Moim jedynym wymaganiem jest odtwarzanie płyt CD.Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje jeszcze informacji jaki rodzaj dźwięku lubisz (barwa, twardość, jasność, temperatura, nasycenie, równowaga tonalna - nie wiesz o co chodzi, poczytaj inne wątki).
Inna sprawa, czy sprzęt musi być nowy, czy może być używany? Oczywiście używany da Ci dużo lepszą jakość dźwięku w takim samym budżecie.
2,5 kzł, to nie jest znów taka duża suma i powiedzmy sobie szczerze nowy zestaw będzie grał poprawnie, ale tak sobie... . o ile masz jako takie potrzeby jeśli chodzi o jakość dźwięku. Rozumiem, napisałeś na czym słuchałeś i pewnie wiele zestawów, nawet bardzo przeciętnych zagrałoby Ci tu dobrze. Ale czy o to chodzi?

Pokój masz mały. Więc tym bardziej przydałby się plan wraz z wymiarami gdzie i jak daleko od siebie, od ścian i Twojego miejsca odsłuchowego od kolumn i tylnej ściany będzie to wszystko stało. Tu masz podstawy, jeśli nie znasz: http://waldemar.katowice.pl/audio1.htm
akustyka, to podstawa. Nawet najlepszy zestaw w pomieszczeniu o złej akustyce i niepoprawnym ustawieniu kolumn może zagrać znacznie poniżej swoich możliwości.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż. Jeśli sprzęt nowy, to szału nie będzie. Szkoda, że nie napisałeś pod awatarem skąd jesteś.
Nowy zestaw możesz odsłuchać w salonie audio (nie elektro markecie typu MM czy Saturn). Pewnie w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania jest choć jeden taki.