Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Caporeira

Yamaha 781 - konfiguracja amplitunera

1. Oglądam kanały HotBird i Astra z tunera Vu+ Solo4k (na linuxie).
Tuner sat podpiąłem pod HMDI IN 2 (bo IN 1 jest pod BlueRay i DVD) - pomimo że IN 1 jest niepodpięte. - Nie wiem czy to ma znaczenie ?
Aplikacja Yamahy AV Setup skonfigurowała mi że źródło dźwięku dostaje z AV4 (TV). Stąd moje pytanie, czy dźwięk jesz lepszy po HDMI czy po kablu optycznym ?

2. Źródło dźwięku to głównie (z tunera) MPEG & Dolby Digital. Przy przełączaniu kanałów jest znaczna różnica w poziomie głośności. Czy Yamaha jest w stanie rozróżnić jakoś dźwięku (MPEG, Dolby Digital) i dostosowywać taki sam poziom głośności ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witaj,

Czy na prawdę kupując w jakimś sklepie nie dostajesz wsparcia w konfiguracji sprzętu? Trochę to zastanawiające. Czy wolisz po prostu zapytać na forum?

Ad1. Nazwy wejść to tylko domyślne ustawienie, możesz je zmienić jak chcesz. W przypadku tunera obojętnie czym podepniesz. Optyczny ma ograniczenia bez jakości HD, jednak tuner i tak nie puszcza takiego dźwięku.

Ad2. To normalne. Polsat nadaje w innej głośności od TVN itd. Nie mówiąc o reklamach które są jeszcze głośniej. Amplituner ma funkcję wyrównywania poziomu wejść tak aby z różnych źródeł dźwięk był na tym samym poziomie. Więc tak da się to ustawić.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Witaj,

Czy na prawdę kupując w jakimś sklepie nie dostajesz wsparcia w konfiguracji sprzętu? Trochę to zastanawiające.


Zwykle jest : książka instrukcja z spisem treści dla szybszego wyszukania tematu, instrukcja w PDF na cd-romie na komputer, ale widać powinien być jeszcze audiobook icon_wink.gif .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To swoją drogą,
Ale mówię i czymś innym. Tam gdzie sie kupilo sprzęt chyba dają jakiś choć mały suport? No my dajemy.
To że ludzie nie czytaja instrukcji to norma, ale ze woli napisać na forum niż zadzwonić do sklepu?
Swoją drogą mielismy podobny przypadek wcześniej. Daliśmy cenę 50 zł wyższa i klient kupił gdzie indziej. Ok rozumiem
Dzwoni do nas po dwóch dniach jak coś ustawić.....
Bo w tamtym salonie mu powiedzieli że przecież była instrukcja icon_smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0