Caporeira Napisano 31 października 2016 Udostępnij Napisano 31 października 2016 1. Oglądam kanały HotBird i Astra z tunera Vu+ Solo4k (na linuxie).Tuner sat podpiąłem pod HMDI IN 2 (bo IN 1 jest pod BlueRay i DVD) - pomimo że IN 1 jest niepodpięte. - Nie wiem czy to ma znaczenie ?Aplikacja Yamahy AV Setup skonfigurowała mi że źródło dźwięku dostaje z AV4 (TV). Stąd moje pytanie, czy dźwięk jesz lepszy po HDMI czy po kablu optycznym ?2. Źródło dźwięku to głównie (z tunera) MPEG & Dolby Digital. Przy przełączaniu kanałów jest znaczna różnica w poziomie głośności. Czy Yamaha jest w stanie rozróżnić jakoś dźwięku (MPEG, Dolby Digital) i dostosowywać taki sam poziom głośności ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 31 października 2016 Udostępnij Napisano 31 października 2016 Witaj,Czy na prawdę kupując w jakimś sklepie nie dostajesz wsparcia w konfiguracji sprzętu? Trochę to zastanawiające. Czy wolisz po prostu zapytać na forum?Ad1. Nazwy wejść to tylko domyślne ustawienie, możesz je zmienić jak chcesz. W przypadku tunera obojętnie czym podepniesz. Optyczny ma ograniczenia bez jakości HD, jednak tuner i tak nie puszcza takiego dźwięku.Ad2. To normalne. Polsat nadaje w innej głośności od TVN itd. Nie mówiąc o reklamach które są jeszcze głośniej. Amplituner ma funkcję wyrównywania poziomu wejść tak aby z różnych źródeł dźwięk był na tym samym poziomie. Więc tak da się to ustawić.Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek75 Napisano 3 listopada 2016 Udostępnij Napisano 3 listopada 2016 Cytat Witaj,Czy na prawdę kupując w jakimś sklepie nie dostajesz wsparcia w konfiguracji sprzętu? Trochę to zastanawiające. Zwykle jest : książka instrukcja z spisem treści dla szybszego wyszukania tematu, instrukcja w PDF na cd-romie na komputer, ale widać powinien być jeszcze audiobook . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 4 listopada 2016 Udostępnij Napisano 4 listopada 2016 To swoją drogą,Ale mówię i czymś innym. Tam gdzie sie kupilo sprzęt chyba dają jakiś choć mały suport? No my dajemy. To że ludzie nie czytaja instrukcji to norma, ale ze woli napisać na forum niż zadzwonić do sklepu?Swoją drogą mielismy podobny przypadek wcześniej. Daliśmy cenę 50 zł wyższa i klient kupił gdzie indziej. Ok rozumiem Dzwoni do nas po dwóch dniach jak coś ustawić.....Bo w tamtym salonie mu powiedzieli że przecież była instrukcja Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.