S4Home Napisano 2 października 2018 Udostępnij Napisano 2 października 2018 Może też tak być. Tomku wiem że gwarantem Yamahy jest top hi fi. Mówię tylko że nie raz spotkałem się z szybszą i lepszą odpowiedzią od razu od producenta. Przy różnych firmach. Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek.k Napisano 2 października 2018 Udostępnij Napisano 2 października 2018 1 godzinę temu, S4Home napisał: Może też tak być. Tomku wiem że gwarantem Yamahy jest top hi fi. Mówię tylko że nie raz spotkałem się z szybszą i lepszą odpowiedzią od razu od producenta. Przy różnych firmach. Piotrek Tu się całkowicie zgodzę, to tak jakbyś kupił telefon np w Orange i później tam go odniósł z problemem na gwarancji, a on i tak trafi do serwisu producenta Generalnie sprawa jest rozwiązana, nie w 100% ale jako sytuacja przejściowa mnie satysfakcjonuje w zupełności. Bardzo duży plus dla serwisu który w nietypowej sprawie był bardzo pomocny! Po kontakcie mailowym z serwisem Yamahy oddzwonili do mnie i pomogło zejście do wersji 1.12 (taka starsza tylko była dostępna), upośledziło to wzmacniacz nieco (nie ma Tidala tak na pierwszy rzut oka, ale w ogóle mi to nie przeszkadza bo z tego serwisu nie korzystałem). Najważniejsze, że te zakłócenia zniknęły, mogę włączać/wyłączać sprzęt i póki co jest ok. Poza tym w najbliższym czasie (tydzien, dwa) ma wyjść nowsza wersja softu i wtedy zobaczymy czy błąd zostanie w niej naprawiony. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 3 października 2018 Udostępnij Napisano 3 października 2018 To dobrze że pomogli. Ale to dziwne. Bo jednak masz działający ale nie kompletny sprzęt. Na chwilę to rozwiązanie połowiczne moim zdaniem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek.k Napisano 3 października 2018 Udostępnij Napisano 3 października 2018 Dla mnie najważniejszy jest airplay ponieważ iPhone wraz z Apple Music i SoundCloud są głównymi źródłami dźwięku dla zestawu. Braku tego Tidala nawet bym tak naprawdę nie zauważył gdyby nie to, że serwisant powiedział, że w tym firmware może coś brakować. Jak mówiłem niedługo ma być nowa aktualizacja i wolę doczekać do niej z nieco niekompletnym sprzętem (bez funkcji z których i tak nie korzystam) aczkolwiek sprawnym w tym z czego korzystam. Jak tylko wyjdzie nowa wersja to ją sprawdzę i wtedy podejmował kolejne kroki jeżeli sprzęt i funkcje za które zapłaciłem przy zakupie nie będą chciały działać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 3 października 2018 Udostępnij Napisano 3 października 2018 No to prawda. Obu nowa aktualizacja to załatwiła. Cieszę się że się udało. Jednak u nas w Polsce Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek.k Napisano 3 października 2018 Udostępnij Napisano 3 października 2018 Do tego szybko i sprawnie, oby zawsze tak wyglądały kontakty z serwisem. Kolejny dzień sprzęt gra i nie ma żadnych problemów! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek.k Napisano 5 października 2018 Udostępnij Napisano 5 października 2018 Wyszedł nowy firmware 1.30, rozwiązał wszystkie problemy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek.k Napisano 19 kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 19 kwietnia 2019 Ostatnio pokazały się informacje o wsparciu Airplay 2 przez niektóre urządzenia Yamahy, ma ktoś może czy do tego grona dołączy R-N602? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlochaty Napisano 19 kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 19 kwietnia 2019 1 godzinę temu, tomek.k napisał: Ostatnio pokazały się informacje o wsparciu Airplay 2 przez niektóre urządzenia Yamahy, ma ktoś może czy do tego grona dołączy R-N602? https://imagazine.pl/2019/04/17/yamaha-najnowsza-aktualizacja-wprowadza-airplay-2-oraz-asystenta-google/ Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomekaudio Napisano 20 maja 2019 Udostępnij Napisano 20 maja 2019 Cześć. Jestem nowym użytkownikiem, mam również problem z przerywaniem odtwarzania muzyki z Airplay na Yamahe rx-v685 (po około 5 minutach). Czy mogę prosić o poradę? <a href=https://zapodaj.net/6af3f9209dfe9.png.html>13D3DADA-B94F-4B70-8D55-1C079A357C1A.png</a> Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borys Napisano 21 października 2020 Udostępnij Napisano 21 października 2020 Właśnie zamierzam kupić odtwarzacz sieciowy musiccast WXAD 10 oraz głośnik musiccast 20 do innego pomieszczenia. Puki co obejrzałem demo dedykowanej aplikacji pod względem dostępności gdyż jestem niewidomy. Czy serwisy np. spotify obsługuje się bezpośrednio z aplikacji musiccast. Jak wygląda odbieranie i wykonywanie połączeń podczas strumieniowania przez airplay 2. Można normalnie gadać ? Może to banalne pytania, ale dopiero zaczynam przygodę z muzyką WiFi. pozdrawiam borys Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 22 października 2020 Udostępnij Napisano 22 października 2020 Spotify odtwarzasz z dedykowanej aplikacji Spotify. Ta MusicCast przenosi Cie na nią kiedy do niej wejdziesz. Air Playa nie testowałem. Ale jeśli odtwarzasz coś z telefonu bezpośrednio to zapewne idzie pauza a rozmowę słychać na głośnikach. Ale niech mnie ktoś poprawi? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borys Napisano 22 października 2020 Udostępnij Napisano 22 października 2020 Interesuje mnie czy spotify strumieniuje z mego tela czy prosto z neta tak jak jest to w głośnikach sonos. Jak określicie brzmienie musiccast 20 ? Osobiście wole cieplejsze klimaty, stereo w salonie mam z Denona a w kuchni głośnik od Bose. Chociaż ten bose moim zdaniem jest nie co przebasowiony, albo mam zbyt wyczulony słuch. Zastanawiam się też nad sonos one oraz sonos port. Tylko już cena ponad dwa razy większa, ale aplikacja w pełni dostępna. pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.