butcher1 Napisano 9 lutego 2017 Udostępnij Napisano 9 lutego 2017 Witam wszystkich.Od niedawna mam problem z moją Yamaha CD N500 a mianowicie przy końcu aktualizacji oprogramowania do wersji 2.06 pojawił się błąd ERROR 0002 a po ponownym włączeniu na wyświetlaczu pojawia się napis ROM ERROR. Próbowałem instalować oprogramowanie kilka razy, za każdym ten sam efekt. Podkreślam, że pendrive z, którego wgrywałem był formatowany w FAT32 wg zaleceń producenta.I teraz moje pytanie/a:Czy ktoś miał już podobny problem i udało się z nim poradzić?Czy ktoś posiada wcześniejsze(przed 2.06) wersje firmware do Yamaha CD N 500?Czy orientujecie się czy w salonie YAMAHY poradziliby sobie z tym problem i ile mniej więcej taka usługa kosztuje? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
butcher1 Napisano 9 lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 lutego 2017 Mogę jeszcze dodać, że dioda pure direct cały czas miga z wysoką częstotliwością nawet gdy cały odtwarzacz jest w trybie off. Dopiero po odłączeniu od zasilania dioda gaśnie jednak po ponownym podłączeniu znowu zaczyna migać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosc_niedzielny_ Napisano 9 lutego 2017 Udostępnij Napisano 9 lutego 2017 Na początku tygodnia na allegro były wystawione 2 sztuki cd-n500 w dziale uszkodzone. Jeden miał w opisie identyczną usterkę. Przy drugim był opis tylko że się nie włącza i też coś o diodzie. Podejrzewam że mogło to też być spowodowane błędem aktualizacji. Oba albo wycofane, albo już sprzedane. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
butcher1 Napisano 9 lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 lutego 2017 Cytat Na początku tygodnia na allegro były wystawione 2 sztuki cd-n500 w dziale uszkodzone. Jeden miał w opisie identyczną usterkę. Przy drugim był opis tylko że się nie włącza i też coś o diodzie. Podejrzewam że mogło to też być spowodowane błędem aktualizacji. Oba albo wycofane, albo już sprzedane. Bardzo możliwe, jednak wciąż nie rozwiązuje to mojego problemu. Myślicie, że w serwisie coś na to poradzą? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 lutego 2017 Czy rejestrowane produkt do 3 lat gwarancji? Minęło już 3 lata?Zadzwoń do audioklanu do serwisu niech ci powiedzą jak się robi reset tego urządzenia, ja niestety nie wiem. Na pewno mają starsze stabilne oprogramowanie. Jeśli kupiles w Polsce to nawet po gwarancji powinni ci to udostępnić. Jeśli nie i okażą się być .... Wówczas niemiecka, lub angielska strona na pewno pomoże.To kwestia wgrania starego oprogramowania. Jeśli awarii ulegla pamięć na której wgrane jest oprogramowanie to tylko laser na sprzedaż i tyle. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
butcher1 Napisano 10 lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 lutego 2017 Również podejrzewam, że sprawę rozwiąże wgranie starszego oprogramowania... Napisałem do Audioklanu, zobaczymy co odpiszą. DziwI mnie trochę, że Yamaha udostępnia tylko najnowsze oprogramowanie... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 lutego 2017 To raczej normalne. Myślę że problemem nie jest nowe oprogramowanie tylko sposób jego wgrania. Nie wierze że nie sprawdzili tego wcześniej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
butcher1 Napisano 10 lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 lutego 2017 Niestety nic nie pomogło. Teraz się zastanawiam czy oddać go do serwisu czy sprzedać za pół darmo. Orientuje się ktoś ile takie coś może kosztować i czy wgl jest szansa na naprawę? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek75 Napisano 10 lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 lutego 2017 Skoro sprzęt był sprawny, a przestał działać po wgraniu sugerowanej firmowej aktualizacji to czy jest na gwarancji, czy już nie, walczyłbym o przywrócenie go przez dystrybutora/serwis bezpłatnie do stanu poprzedniego.Swoją drogą co skusiło Cię , jakie wodotryski do tej aktualizacji?Zaznaczam też , że podobne " sytuacje " opisywane są przy sprzętach innych marek i niefortunnych aktualizacjach np amplitunerów KD. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 11 lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 lutego 2017 Ludzie z ciemno aktualizują bo liczą że dostaną coś za darmo. Będzie grał lepiej, miał lepszą funkcjonalność.A z założenia jest to "poprawność stabilności". Ja także walczył bym o darmowy serwis. Dzwon do audio klanu w poniedziałek. Jak nie pomoże daj nam znać lub od razu uderzaj do angielskiego dystrybutora. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
butcher1 Napisano 11 lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 lutego 2017 Ok, będę dzwonił tam w poniedziałek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.