Majkelinho16 Napisano 25 kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 25 kwietnia 2017 Witam. Mam zamiar kupić Sundown X-8 v.2 D2 tyle, że nie wiem jaki wzmacniacz wybrać Nie znam się na tym zbytnio więc pomyślałem, że ktoś mi może doradzić w tej sprawie. Dane subwoofera:https://centrumaudio.pl/200-mm/3401-sundown-audio-x-8-v2-.html Najlepiej, żeby był to wzmacniacz tej samej firmy. Z góry dzięki Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateo89 Napisano 28 kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 28 kwietnia 2017 (edytowany) To moja propozycja https://www.ecaraudio.eu/hifonics-brutus-bxi3000d-wzmacniacz-jednokanalowy-moc-rms-1x1500-wat-przy-1-ohm-p-196.html i gorąco polecam ale szukaj używki moża taniej dość kupisz . Jest dobrze wykonany i zabezpieczony przed spaleniem . Nie podałeś ile chcesz wydać wiec podałem co znam dobrego. Musisz się liczyć z kosztami by dobrze pociągło ci ten głośnik bo tanie wzmacniacze nie dadzą tu rady i omijaj wzmacniacze tak zwane bez markowe bo one tylko na papierku mają dużą moc a w rzeczywistości to kaszanka Edytowano 28 kwietnia 2017 przez Mateo89 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkelinho16 Napisano 29 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2017 (edytowany) Dziękuję bardzo za odpowiedź Co do tanich wzmacniaczy to wiem, że nie dadzą tego kopa, co wysokiej jakości i wykokania wzmak nawet jeśli miałby mniej rms na kanale. Co do ceny to wolałbym coś tańszego, wiadomo nie każdego stać myślę tak do 1200zł nowy lub używany, byleby to grało czysto i głęboko PS poszukam używek tego wyżej, może coś znajdę w sensownej cenie, opinie o nim są zadowalające Pozdro Edytowano 1 maja 2017 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio po nim nie ma sensu cytować go w całości. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...