Eva1988 Napisano 11 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 11 sierpnia 2017 Witam, Proszę o poradę jaki zestaw kina domowego kupić. Dodam, że jestem zielona jeśli chodzi o szczegóły. Kino domowe w 70% używane do filmów: głównie zripowanych, a 30% to muza z YT, Spotify itd. Pokój spory bo ok 55m tak więc wolałabym zestaw 5.1 Mój budżet jest niestety skromny - max 2-3 tys. zł na całość :-( Jeśli to naprawdę mało to prosiłabym o droższe zestawy ale w wersji by nie męczyć ucho ;-) Podłączam pod TV Samsung UE60J6200 Pozdrawiam! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rms.pl Napisano 11 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 11 sierpnia 2017 55 metrów? To nie jest błąd? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eva1988 Napisano 11 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 sierpnia 2017 (edytowany) Nie bo to salon z aneksem kuchennym. Całość pomieszczenia ma 55m. Po szerszym zapoznaniu się z tematem widze że w tej cenie to najwyżej mogę soundbar wziąć. Proszę w takim razie poradzić najbardziej minimalistyczny zestaw (jeśli chodzi o cenę) nawet jeśli miałby przekroczyć znacznie mój budżet. Po prostu chcę wiedzieć w jakich ramach mogę się poruszać. Nadmienie, że nie jestem aż tak wymagająca o czystość dźwięku ;-) I przy okazji co sądzicie o takim zestawie? https://www.oleole.pl/zestawy-kina-domowego1/yamaha-bd-s477b-htr-2067b-prism-audio-falcon-500-czarny.bhtml Edytowano 11 sierpnia 2017 przez Eva1988 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...