malwina685 Napisano 2 października 2017 Udostępnij Napisano 2 października 2017 Witam mam problem Dostałam za darmo zestaw i próbuje go podpiąć do TV subwoofer z regulacją głosu oraz 5 głośniczków podpiełam kabelkiem minijack - 2RCA ( wyjscie sluchawkowe TV do stereo na subwoofer) i zamiast głosu z każdego głośniczka gra TYLKO subwoofer Pomocy nie znam się na tym - w załączniku zdjęcia Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 2 października 2017 Udostępnij Napisano 2 października 2017 Przecież wyjaśniłem ci na innym forum. Nie pomogło? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malwina685 Napisano 2 października 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 października 2017 7 minut temu, S4Home napisał: Przecież wyjaśniłem ci na innym forum. Nie pomogło? no własnie odpisałam tam ale czeka na jakies akceptacje administratora a euro chinch nie próbowałam bo pisaliście ze beda opóźnienia w glosie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 2 października 2017 Udostępnij Napisano 2 października 2017 Opóźnienie to raczej będzie małe - nie stresuj się tym. Przejściówka euro-cinch jest dość dobrym rozwiązaniem dla analogowych połączeń (oczywiście pod warunkiem że stosuje się odpowiedniej jakości kabli). Poza tym daje stały sygnał i nie trzeba kombinować z odłączaniem głośników TV w menu telewizora - więc jak ktoś nie ma gniazda optycznego lub HDMI w telewizorze lub podłączonym do niego amplitunerze/wzmacniaczu to jest niezły sposób by zastąpić granie przez głośniczki TV czymś lepszym. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...