Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wlodigno

Yamaha AX570 i kolumny Quadral

Recommended Posts

Witam wszystkich,

Przymierzam sie do kupna takiego zestawu:

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6991382280

 

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6985894428

 

Słucham szeroko pojętej muzyki klubowej. Lubie głęboki bass i dobrze slyszec srednie i wysokie tony. Wzmacniacz koniecznie z pilotem. Do wyboru jest jeszcze wzmak Technics http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6961490468

Czekam na opinie, który lepszy i czy ten zestaw będzie w stanie fajnie zagrac.

Pokój do nagłośnienia to ok. 15 18 m2

Telewizor wraz z chromecastem będzie podpiety pod sprzęt. Źródło muzyki YouTube i komputer

 

Pozdrawiam

Edytowano przez wlodigno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obie aukcje skończone??:(

Wybrałeś czy jak?

Tv to nie jest źródło dźwięku ! Kto ci tak powiedział że to będzie działać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już kupiłeś to po co pytasz? Powiesz nam jak przyjedzie, czy dla Ciebie jest ok. Opiszesz na forum jak gra zestaw. Będziesz bogatszy o kolejne doświadczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ceny były dość dobre. Zwłaszcza na kolumny. Więc nie wtopisz nie bój się o to. Ale nadal nie masz źródła. Czyli system nie zagra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolumny podpinasz przewodami głośnikowymi do wzmacniacza, można użyć bananów, widełek lub gołych przewodów. Natomiast czincz (przewód/kabel RCA) podłączasz do źródła dźwięku (Tuner, gramofon, odtwarzacz CD) do wzmacniacza (2xRca - 2xRca).

Można podłączyć też komputer na kilka sposobów. Kabel mini jack - 2x Rca - nie zalecane ze względu na słabą jakość dźwięku, ale na początek może być. Do komputera dobrze podpiąć Dac. Kable USB A/B ==> komputer dac
i 2xRca - 2xRca ==> dac wzmacniacz/amplituner.

Podłączenie z wykorzystaniem przetwornika c/a (daca) jest lepsze. Uzyskujesz dużo lepszą jakość prezentowanej muzyki. Ale daca ostatecznie można dokupić później.

Pozdrawiam

Edytowano przez 1Ender

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja zrozumiałem wcześniej to kolega chce puszczać muzykę z TV i komputera. A to nie jest źródło dźwięku. 

O tv to wogole zapomnij a do komputera potrzebujesz daca z wejściem USB. Najlepiej asynchronicznym. 

Na chwilę obecną system jest nie kompletny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Audiofilem nie jestem więc wystarczy mi zwykle podlaczenie komputera do wzmacniacza przez jack -> RCA a TV podlacze RCA -> RCA.

 

Komputer pod wejście AUX a TV np pod wejście TUNER lub CD.

 

Powstaje pytanie dekoder mam podłączony pod hdmi i chromecast tez pod HDMi. Czy jezeli polacze tv ze wzmacniaczem kablem RCA to z jakiego zrodla w TV bedzie lecial dźwięk (antena, pierwsze wyjscie hdmi, drugie wyjscie hdmi, rgb, euro-zlacacze czy z kazdego, ktore bedzie altualnie ustawione na TV?

 

W skrocie mówiąc chce zeby kazdy dźwięk z tv byl słyszalny na nowym sprzęcie ale oczywiscie nie chce podłączyć go pod wyjscie słuchawkowe w TV

Edytowano przez wlodigno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolumny dotarły, grają na razie podłączone pod kino domowe i dzwiek jest zadowalający. Wzmacniacz doszedl cały poturbowany i nie działajacy.

 

Poszukuje wzmacniacza dobrego pod te kolumny i zebym mial zapas mocy, dodatkowo musi być pilot. Lubie głęboki, delikatny bass i wysoka gore. Nie chce przytlumionego dzwieku, czy drodzy forumowicze moga cos polecic w wysokosci ceny do 350 450 zl?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, 1Ender napisał:

A co podłączyłeś do wzmacniacza i w jaki sposób?

Wzmacniacz bedzie zwracany poniewaz jest uszkodzony.

Pod zestaw kina domowego podłączyłem kulumny a satelitki odlaczylem. Pozostał tylko subwoofer ale to rozwiązanie tymczasowe az do zakupu wzmacniacza. 

 

Ciezko jest znaleźć cos fajnego z pilotem :( a pilot byc musi poniewaz dźwięk z Tv, z komputera, z chromecasta idzie do wzmacniacza i nie usmiecha mi sie wstawać co chwilę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na allegro jest kilkanaście ofert. Moze ktoś z szanownych forumowiczów zerknie i wybierze cos ciekawego.

 

 

Wzmacniacza szukam do tych kolumn 

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6985894428

 

Pytanie do doswiadczonych użytkowników. Jakiej mocy szukac wzmacniacz zeby kolumny daly z siebie ile powinny

 

Pozdrawiam

Edytowano przez wlodigno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×