marmys Napisano 10 listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 listopada 2017 Witam. W mojej głowie zrodził się pomysł zakupu jakiegoś sprzętu audio do pokoju 4m x 6m. Słucham głównie muzyki takiej radiowej xdd Rapu, popu, electro, house. Lubię ostre walnięcie basu Sprzęt głównie będę używał do muzyki. TV posiadam, ale nie używam. Budżet to około 3tys. zł. Sprzęt może być używany. Myślałem nad jakimś amplitunerem który obsługiwałby spotfiy, ale to nie konieczne i do tego jakieś kolumny. Błagam pomóżcie mi bo jestem kompletnie zielony w tym temacie. Obecnie posiadam starą wieżę, ale to nie wystarcza, brakuje mi tego walnięcia ;P Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GRZESIO1255 Napisano 10 listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 listopada 2017 Dobra to na start Amplituner Pioneer SX-N30! Obsługuje Spotify. Za 1500 kupisz spkojnie. Teraz zostaje nam drugie tyle na kolumny. Moja propozycja co do kolumn to: 1. Magnat Shadow 207 2. Magnat Quantum 675 3. Wilson Raptor 7 4. Melodika BL40 MKII 5. Heco Victa Prime 702 Z czego według mnie najlepiej powinny spisać się Shadow 207 i BL40 Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 10 listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 listopada 2017 Dzień dobry. Tylko minimalnie powyżej założonego budżetu, a dostajesz nowoczesny, bogato wyposażony amplituner oraz polski, bardzo mocny, dynamicznie grający zestaw kolumn - Pioneer SX-N30DAB + STX Electrino 250. Wszystko fabrycznie nowe z gwarancjami, bez ryzyka. Zapraszam serdecznie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...