zyla22 Napisano 20 listopada 2017 Udostępnij Napisano 20 listopada 2017 (edytowany) Witam planuję zakup amplitunera + kolumny. Mam pokój około 15m2. Jestem zielony w tym temacie dlatego potrzebuję pomocy. Do amplitunera będę chciał podłączyć TV+ konsole+dekoder. Nie wiem,czy do mojego pokoju wziąć np. dwie kolumny z przodu tylko,czy jakiś większy sprzęt. Wrzucam rozkład mojego pokoju i doradźcie coś: Edytowano 20 listopada 2017 przez zyla22 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 20 listopada 2017 Udostępnij Napisano 20 listopada 2017 Hej Ampli stereo i kolumny. Ale para, tylko. Tylko jaką kwota? Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zyla22 Napisano 23 listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 listopada 2017 Dnia 20.11.2017 o 12:08, S4Home napisał: Hej Ampli stereo i kolumny. Ale para, tylko. Tylko jaką kwota? Piotrek Nie znam się na tym i nie wiem ile trzeba +/- dać za sprzęt. Przyjmijmy np. 3-4 tyś zł jest to dobra kwota,czy mało trochę? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...