Skocz do zawartości

Kino do max 3500??


rafal24

Recommended Posts

Witam wszytskich
Mam dylemat, poszukuje jakiesgos taniego zestawu do max 3500 tys.
Najcześciej bedzie sluzyl w kd, jesli chodzi o muzyke, to typowo klubowa, ewentualnie hip-hopik.
Nie jestem audiofilem i nie mam kosmicznych wymagan, zdaje sobie sprawe ze za ta cene bedzie to duzy kompromis:((
Zastanawiam sie czy kupic sam ampl+ jakies glosniczki ( dvd mam) czy jakis zestaw z odtwarzaczem ( to moje nie jest jakies rewelacyjne).
Co do dzwieku, lubie sporo basu i dynamiki.
Na co mam zwrocic uwage podczas wyboru sprzetu ( chodzi o techniczne sprawy, jakie wyjscia/wejscia,kodeki ma posiadac itp.) bo glownym kryterium jest oczywiscie sluch:))
Kwota nieprzekraczalna to 3500 tys ( najlepiej z jakims subem).
Pokoj ma ok 18 m.
Czy warto brac pod uwage glosniki koda??
Dzieki za wszelkie sugestie, ja niestety jestem calkowitym laikiem ( ale chetnie pomoge w kilku innych dziedzinach:))

ps. Plis nie smiejcie sie, ale jeszcze jedna sprawa- moge to kupic tylko w sklepie akceptujacym bony sodexo- takie premie w mojej firmie:))

pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafal24
Po kolei – z tego co wiem, to bony Sodexo honorują duże sieci typu Saturn, MMarkt, Euro i Avans.
W sklepach tych są zestawy m.in. DENONa, Harmana, ONKYO, Pioneera, Yamahy z 5 kolumnami.
Zakup kompletu z DVD i kolumnami zazwyczaj będzie rozsądnym wyjściem, bo kupując oddzielnie bez DVD zapłacisz prawie tyle samo.
W kwocie 3,5 tysiąca (bo nie posądzam Cię o wolne 3500 tysiąca) możesz kupić np. zestaw Pioneera VSX-917 z DVD-600 i kolumnami JAMO S606 lub Yamahę RX-V661 z DVD i kolumnami Yamahy lub JAMO.

Właśnie niedawno weszła nowa seria amplitunerów KD ONKYO 606 (i prostszy 506, ale Ty zmieścisz się chyba finansowo w serii 606), ale jeszcze nie słuchałem ich i nie czytałem testów.