Skocz do zawartości

szukam kolumny podłogowe - mam CA azur 640A


bartolomeo78

Recommended Posts

Cześć,

Nie będę się rozpisywał, że jestem początkujący z problemem itd… bo wiemy, że problemy to mamy w życiu prywatnym i służbowym, a w tej materii naszych pasji to raczej mamy dylematy ;-) Audiofilem nigdy nie byłem i nie wiem czy będę - jednak jakąś wrażliwość muzyczną posiadam. Gram na instrumencie i muzyka sama w sobie jako sztuka jest dla mnie ważna, ale do rzeczy…
Szukam kolumn podłogowych 3000 - 3500pln. Posiadam wzmacniacz Cambridge Audio Azur 640A (kupiony prawie 10 lat temu, nie pytajcie jak to się stało ale mam). Jest dość szczegółowy, neutralny nie uwypukla specjalnie żadnego zakresu (i tu jedynie zauważam, że czasami brakuje mi troszkę dołu to wskazówka w kwestii doboru kolumn) ale póki co, to ta jego „bezduszność” mi nie przeszkadza. Tak więc konkrety to:

Sprzęt jaki mam:
wzmacniacz - Cambridge Audio Azur 640A
CD - Cambridge Audio Azur 640C
gramofon – TEAC TN-300

Pomieszczenie:
ok 24m2 (ok 5,2m x 4,5m prawie kwadrat). Sprzęt stoi na krótszym boku. Jeden dłuższy bok to w 50% okno, drugi przejście szer 2,2 m do jadalni i kuchni – więc częściowo otwarta sciana. Podłoga drewniana, na 20% powierzchni dywan. Wysokość standard ok 2,7m.

Muzyka: jazz (raczej akustyczny kwartety, kwintety ale też i big bandy), soul, r&b, pop/funky. Z wykonawców to m.in.: od akustycznych fortepianowców brad mehldau, oskar peterson, przez jazzowy wokal gregory porter, diana krall, troszkę elektrycznie i bluesowo george benson, keb mo, po żywsze rzeczy bruno mars, michael jackson, jamiroquai – to najczęściej na tą chwilę. Praktycznie w ogóle metal, hard rock, rock, techno, hause, disco itd...