Skocz do zawartości

Jaki wzmacniacz do Taga Harmony 406 v.2 ?


rapster15

Recommended Posts

Nie znam się zbyt dobrze na sprzęcie audio tylko chce kupić kolumny ze wzmacniaczem. Chciałbym się zapytać o to co jest w tytule czyli jaki wzmacniacz dobrać do Taga Harmony TAV-406 v.2

Oczywiście z chęcią rozważe i przyjmę wasze propozycje jeżeli znacie inne/lepsze stereo (kolumny + wzmacniacz) do max 1100 zł ale najchętniej do tysiąca a jestem pewien że znacie/znajdziecie inne rozwiązania inne modele.

Moje wymagania względem stereo to:

-kolumny muszą mieć bardzo dobry bass (w tej cenie)

-zestaw 2 kolumn najlepiej podłogowych ( ewentualnie podstawkowe, ale min. 7" )

-i przede wszystkim nie przekroczyć budżetu zawartego powyżej

Wiem, że większość powie mi, że dobry wzmacniacz to min 700, 800... zł, ale nie jestem wielkim audiofilem i wystarczy, że kolumny z nim będą dobrze współgrały i nie musi robić nie wiem jak dobrej przestrzennej sceny a i tak najprawdopodobniej będzie to wzmacniacz przejściowy i w przyszłości będę miał lepszy.

 

Bardzo oczekuje waszych odp. i porad.

 

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rapster15 czy sprzęt ma być nowy , czy może być używany? W tej kwocie namawiałbym jednak na używany gdyż co by nie było kupisz lepszej klasy, a co za tym idzie lepiej grający zestaw. Podałeś za mało imformacji .... Jaki metraż pomieszczenia? Jakiej muzyki słuchasz, co będzie źródłem? Jaki dźwięk lubisz , suchy, jasny , konturowy, twardy czy ciepły , wypełniony, soczysty, wyrafinowany ?

4 godziny temu, Daniel Daniel napisał:

byle jaki wzmacniacz bo te kolumny są byle jakie,za wiele z nich nie wyciśniesz

@Daniel Daniel nie wiem czy zauważyłeś , ale tutaj jest forum audio, które ma na celu niesienie pomocy, doradzanie innym w dziedzinie audio. Jeżeli nie masz nic ciekawego do napisania, to lepiej nie pisz nic, bo takie wpisy jak ten totalnie nic nie wnoszą, a wręcz obniżają poziom tego forum.

Edytowano przez mordor12
Link do komentarza